Assessor/a laboral Girona
Enviar CV a rrhh@autoocupacio.org
Fins el 05/07/2024
SALARI: 20.420,86€ bruts anuals x 12 pagues.
A. Dades de l’Empresa
- Nom: Autoocupació.
- Sector: Consultoria i formació.
- Activitat: Serveis de suport a la creació d’empreses i a la inserció laboral.
- Nº de treballadors: 50-100
- Adreça: Carrer Vallespir 189-191 Barcelona 08014
- Telèfon: 93 490 88 60
B. Dades de l’Oferta
Plaça vacant: Prospector/a laboral.
Ubicació lloc de treball: Girona.
Descripció:
- Autoocupació és una fundació que ajuda a les persones a desenvolupar-se professionalment i a exercir la seva vocació, mitjançant la creació d’una empresa i/o el treball per compte aliena. El nostre lema és Soc el que vull ser.
- En el marc del procés de creixement de la fundació busquem nous professionals l’assessorament laboral, per a incorporarse a l’equip per tal de promoure oportunitats de col.laboració amb empreses del territori i facilitar la inserció laboral de les persones que són ateses en el marc dels programes de l’entitat.
- La seva actuació comporta conèixer i analitzar el mercat de treball del territori, per tal de detectar possibilitats d’ocupació, tendències dels sectors, necessitats de contractació, formació o orientació de les empreses, etc. Intervenint en la creació de noves aliances i alhora amb el manteniment i fidelització dels contactes amb les empreses i entitats que ja tenen vincle amb la Fundació.
Funcions:
- Contactar i visitar les empreses del territori per fer arribar informació sobre els serveis de l’entitat i cercar vies de col.laboració.
- Detectar demandes i necessitats de les empreses, adoptant un rol facilitador per canalitzar solucions i explorar vies de col·laboració conjuntes.
- Fidelitzar les empreses per ampliar i fidelitzar les empreses col·laboradores.
- Enviar informació actualitzada sobre nous programes, subvencions o altres continguts que puguin generar col·laboracions amb el teixit empresarial del territori.
- Mantenir la base de dades del teixit empresarial local actualitzada.
- Gestionar ofertes de treball, intermediant entre les necessitats de les empreses i les persones candidates.
- Organitzar accions que promoguin l’aproximació de les empreses i les persones en recerca de treball.
- Coordinar-se amb el servei de formació i orientació i donar suport a la seva tasca per facilitar la inserció laboral de les persones participants als programes de la fundació.
- Gestionar processos de pràctiques.
- Gestionar la informació i documentació de les actuacions de prospecció segons els procediments i eines informàtiques de la l’entitat.
C. Requisits de la persona candidata
Àmbits: Formació universitària en l’àmbit social (Pedagogia, Psicologia, Psicopedagogia, Relacions Laborals o similar). Es valorarà formació específica en els àmbits de la prospecció laboral.
Competències:
Competències transversals:
- Orientació al client, habilitats comercials i de negociació.
- Treball en equip, cooperació.
- Escolta activa i empatia.
- Planificació i organització.
- Gestió de l’estrès, del temps i la frustració.
- Gestió de projectes.
- Habilitats comercials i orientació al client.
- Coaching (assessorament i orientació)
- Gestió del talent.
- Pensament crític i estratègic.
- Lideratge.
- Resolució de problemes, planificació i organització.
- Habilitats didàctiques.
- Habilitats comunicatives i parlar en públic.
- Autonomia i Proactivitat.
- Flexibilitat, adaptabilitat i innovació.
- Responsabilitat.
- Autonomia i Proactivitat.
- Flexibilitat, adaptavilitat i resolució de problemes.
Competències lingüístiques: Català i castellà (Nivell C1).
Competències digitals: Coneixements avançats en paquet office.
Experiència: Es valora experiència en l’àmbit de l’ocupabilitat realitzant tasques pròpies de prospecció.
Observacions: Incorporació a un equip dinàmic, en creixement, amb molta empenta i apassionat per ajudar les persones a ser el que volen ser.
Incorporació: Incorporació immediata.
D. Persona de Contacte
- Nom: Cristina Pulido
- Càrrec: Responsable de RRHH
- Correu electrònic: rrhh@autoocupacio.org