Agent comercial
Enviar CV a rrhh@autoocupacio.org
Fins el 12/03/2024
SALARI: 20.000€ bruts anuals.
A. Dades de l’Oferta
- Plaça vacant: Agent comercial.
- Descripció:
- Empresa líder en el sector de la formació de prevenció de riscos laborals, cerca un perfil d’agent comercial per unir-se a l’equip.
- La persona candidata ideal serà aquella a qui li apassionin les vendes, amb habilitats de comunicació i amb un interès en promoure la seguretat i la salut dins l’entorn laboral.
Les funcions principals del lloc de treball seran les següents:
- Identificar i prospectar activament els clients potencials interessats en cursos de formació de prevenció de riscos laborals.
- Realitzar presentacions efectives i personalitzades dels programes de formació.
- Desenvolupar relacions sòlides amb clients potencials, comprenent les necessitats i oferir solucions adaptades.
- Complir els objectius de vendes establert, tant en termes de volum com d’ingressos.
- Col·laborar estretament amb l’equip de màrqueting per optimitzar estratègies de generació de leads.
- Participar en esdeveniments del sector per augmentar la visibilitat de l’empresa.
Ubicació: Les Franqueses del Vallès.
B. Requisits del Candidat
Formació: Grau universitari, cicle formatiu de grau mitjà o superior de comerç, màrqueting, finances o similar.
Experiència: Experiència comprovada en vendes, preferiblement a l’àmbit de la formació o serveis relacionats amb la seguretat laboral.
Idiomes: Catalá i castellà nivell C1.
Ofimàtica: Bons coneixements i domini d’ofimàtica (Microsoft office, navegadors, Outlook i CRM).
Competències transversals:
- Habilitats de comunicació i negociació.
- Orientació a resultats.
- Capacitat per a treballar de manera autònoma.
- Gestió eficient del cicle complet de vendes.
- Actitud proactiva i motivació.
- Gestió de conflictes.
- Capacitat d’adaptació.
- Proactivitat.
- Empatia.
Altres aspectes:
- Disposar de carnet de conduir i vehicle propi.
Oferim un excel·lent ambient de treball, oportunitats de creixement professional i un paquet salarial competitiu amb atractives comissions (revisables anualment).
Incorporació: Incorporació al mes de març.
Horari i jornada laboral: 30 hores setmanals (ampliable). Horari de treball de 8 a 16:00h. Presencial (en un futur es podrà alternar amb la modalitat presencial-hibrida).
Tipus de contracte: Indefinit.
C. Persona de Contacte
- Nom: Cristina Pulido
- Càrrec: Responsable de RRHH
- Correu electrònic: rrhh@autoocupacio.org