Advocat/a d’Assistència Jurídica a Estrangers

Coordinadora d'Entitats del Poble Sec

Fins el 08/05/2024


SALARI: 18,38 €/hora + IVA = 22,24 €.

La Coordinadora d’Entitats de Poble Sec ofereix un servei d’acompanyament i assistència jurídica personalitzada per persones estrangeres, amb l’objectiu de facilitar l’accés a la regularització i garantir el suport necessari en cada etapa del procés. Estem compromesos a proporcionar orientació legal detallada i suport individualitzat per ajudar als usuaris a superar els desafiaments del sistema i obrir noves oportunitats per a un futur més estable.

Tasques i Objectius:

  • Estudi individual de cada cas: proporcionant informació i orientació jurídica detallada.
  • Còmput d’hores de dedicació i tasques realitzades.
  • Suport per a l’obtenció de la documentació necessària per iniciar l’expedient.
  • Revisió de la documentació prèvia a la presentació.
  • Complementació de formularis, autoritzacions i taxes administratives.
  • Assessorament i orientació cap als recursos interns o externs més adequats.
  • Seguiment dels expedients i coordinació amb altres administracions públiques.
  • Assessorament a les empreses sobre els permisos de treball i renovacions de residència.
  • Altres funcions necessàries que puguin sorgir durant el projecte.

Responsabilitats:

  • Estudi detallat de casos independents i entrevistes individuals amb els usuaris.
  • Anàlisi de la documentació per processos d’estrangeria i nacionalitat.
  • Realització d’entrevistes individuals per identificar les necessitats específiques dels usuaris.
  • Anàlisi de la documentació presentada per a processos d’estrangeria i nacionalitat.
  • Assessorament i tramitació de processos de permisos del règim general (socials, formatius, laborals, familiars, raons humanitàries, etc) i residències de règim comunitari.
  • Assessorament en procés de nacionalitat.

Qualificacions Requerides:

  • Titulació universitària en Dret i col·legiació.
  • Experiència demostrable en processos d’estrangeria i nacionalitat.
  • Coneixements profunds de la legislació vigent en matèria d’estrangeria.
  • Capacitat per gestionar diversos casos simultàniament amb alta precisió.
  • Excel·lents habilitats comunicatives orals i escrites.

 Competències desitjades:

  • Orientació al detall i capacitat analítica.
  • Alta capacitat d’organització i gestió del temps.
  • Empatia i habilitats interpersonals per treballar amb persones de diversos origens culturals.
  • Proactivitat i autonomia en la resolució de problemes.

S’ofereix:

  • Contracte mercantil; la persona ha d’estar d’alta en el règim d’autònoms i estar col·legiat/da.
  • Temps de dedicació: 16 hores/setmanals, desglossades en 12,30 h presencials d’atenció i 3,30 h de tasques administratives.
Skip to content