Administrativa – Servei atenció a víctimes de tràfic (borsa suplències)

SURT.FUNDACIÓ DE DONES. FUNDACIÓ PRIVADA

Enviar CV a cv@surt.org

Fins el 12/07/2024


SALARI: De 15.000€ a 19.000€ bruts anuals.

Es precisa una persona organitzada i amb alta sensibilització en perspectiva de gènere i violències masclistes per atendre a les dones víctimes de tràfic de persones. La persona contractada, sota la supervisió de la coordinadora del servei, s’encarregarà de l’acollida i la gestió de l’agenda dels professionals involucrats, entre d’altres tasques administratives.

Funcions del lloc de treball

  • Registre i tractament de dades (qualitatives i quantitatives).
  • Participar a les reunions i actuacions de l’equip.
  • Gestió del correu.
  • Gestió de l’agenda de les professionals de l’equip tècnic.
  • Garantir una bona acollida al Servei. L’administrativa és el primer contacte amb les persones que acudeixen al servei (via presencial o telefònica): donar informació sobre el Servei identificar una primera demanda, donar cita per la primera sessió o derivar a altres serveis.
  • Suport a la gestió i resolució d’incidències i requeriments de l’administració del servei.

Requisits

  • Títol acadèmic en batxillerat superior, formació de grau superior o equivalent.
  • Nivell B1 d’anglès.
  • Certificats de formació en ofimàtica.
  • Recomanable sensibilització al gènere i les violències masclistes.

Competències

  • Gestió del temps.
  • Coordinació i treball en equip.
  • Capacitat d’organització i planificació.
  • Capacitat de gestió documental, arxiu i registre.

Oferim

  • Jornada laboral complerta o mitja jornada (dues posicions diferents) depenent de la demanda de suplència.

Com inscriure´t

  • Si estàs interessat/da en aquesta oportunitat professional i t’agradaria unir-te el nostre equip de SURT, envia’ns el teu Currículum actualitzat (CV) a: cv@surt.org amb la referència “Administrativa – Servei atenció a víctimes de tràfic”

 

Skip to content