Administratiu/va UPPA (Àmbit sanitari)

GRUP SANT PERE CLAVER

Fins el 28/07/2023


SALARI: 21.176,98€ bruts anuals.

Pere Claver Grup som una entitat sense ànim de lucre i de servei públic, que atenem persones amb problemes de salut mental, persones amb discapacitat intel·lectual i altres col·lectius vulnerables mitjançant una xarxa de centres i serveis comunitaris, residencials i productius, de caràcter sanitari, social i laboral, i majoritàriament concertats amb les administracions públiques.

Actualment, cerquem pel nostre equip un/a Auxiliar Administratiu/va pel UPPA.

L’equip de l’Unitat de Psicoterapia Psicoanalítica d’Adults (UPPA) és un recurs assistencial d’àmbit públic i no sectoritzat que dona suport a la Xarxa d’Assistència Primària en Salut Mental de Catalunya. Presta serveis i una atenció especialitzada en tractaments psicoterapèutics focals d’orientació psicoanalítica a persones majors de 18 anys derivades de la xarxa de Salut Mental i famílies EAIA.

Les principals funcions a realitzar són:

Atenció telefònica als usuaris

  • Atendre trucades de pacients per tal de gestionar visites mèdiques (confirmacions, canvis d’hora, reprogramació, anul·lacions, etc.).
  • Atendre trucades dels referents del EAIA.
  • Derivar trucades a professionals mitjançant el canal de la intranet (petició informe, consultes etc.).
  • Rebre, filtrar i transmetre les trucades telefòniques, atenent els dubtes dels/les pacients o possibles pacients.
  • Donar resposta de les possibles incidències que puguin sorgir.

 Programació i gestió de l’agenda de professionals

  • Atendre casos derivats per part de la xarxa pública de Salut Mental i EAIA, revisar criteris d’acceptació (segons lloc/zona de derivació) i concertar la primera visita després de la confirmació per part del professional corresponent.
  • Programar consultes telefòniques als/les professionals especialistes del UPPA.
  • Realitzar el processament i seguiment informàtic de la documentació pertinent.
  • Registrar a la intranet les demandes o incidències de pacients (consultes rellevants, petició d’informe, etc.).
  • Confeccionar i actualitzar les agendes anuals dels/les professionals, i incloure reunions i altres actes.
  • Assignar espais de reunió entre els/les pacients i el/la respectiu/va professional.

 Altres tasques administratives

  • Generar el llistat de visites diàries i transmetre-la a recepció (remarcant les primeres visites per tal de preparar-les amb antelació).
  • Realitzar la redacció, transcripció i emissió de documents.
  • Controlar, gestionar i reclamar documentació dels/les pacients.
  • Revisar i gestionar els correus electrònics rebuts al UPPA.
  • Revisar valises i escaneig de documents.
  • Controlar el material del servei (test, etc.).
  • Constituir, ordenar, classificar i actualitzar expedients.
  • Controlar i gestionar de l’arxiu.
  • Participar en reunions de seguiment amb l’equip (de forma trimestral) i (de forma mensual) amb coordinació.
  • En cas que sigui necessari, realitzar atenció presencial als/les pacients.
  • Conèixer i complir els requisits establerts pel sistema de gestió de qualitat i medi ambient definits en el Manual de gestió de l’organització i el document de Recomanacions mediambientals.
  • Dur a terme totes aquelles tasques que es requereixi, d’acord amb les funcions i competències pròpies d’aquest lloc.

Requisits:

  • Imprescindible formació en tasques administratives. Valorable formació especifica en àmbit social o sanitari.
  • Experiència de 2 anys aproximadament en tasques administratives, així com experiència (sanitària o social) en àmbit d’atenció a persones vulnerables o situació d’exclusió social. Valorable experiència en salut mental.
  • Competències professionals:
    • Planificació i organització.
    • Tolerància a la frustració.
    • Empatia.
    • Gestió de conflictes.
  • Altres requisits: Certificat de delictes de naturalesa sexual. Nivell alt de català i castellà. Valorable nivell mig d’anglès.

T’oferim:

  • Treballaràs un centre referent a Catalunya i formaràs part d’un equip de professionals amb vocació per a l’atenció a les persones i podràs acompanyar-los en el seu desenvolupament professional.
  • Ens diferenciem pel fet de dur a terme sessions de supervisió d’equip tècnic (relació assistencial) i supervisió de casos (punt de vista clínic i socioeducatiu).
  • Formaràs part d’un Grup referent en el sector salut i serveis socials, on podràs consolidar la teva trajectòria professional a l’hora que et segueixes formant.

Condicions laborals:

  • Incorporació: Setembre 2023.
  • Tipus de contracte: Indefinit.
  • Jornada: 37h/setmanals.
  • Horari: Dilluns de 9 h a 14 h i de 15 h a 19 h, dijous de 9 h a 14 h i de 15 h a 18 h, dimarts i dimecres de 8 h a 15 h i divendres de 9 h a 15 h.

Beneficis socials:

  • Conciliació de la vida personal, familiar i laboral: Dia festiu el dia de l’aniversari! Així com compromís amb la maternitat i la paternitat -allargant el permís-, dies de lliure disposició escolar, etc.
  • Pla de retribució flexible (assegurança de salut, targeta menjador, escola bressol, targeta transport).
  • Gratificacions per fets vitals (naixement o adopció, i casament o parella de fet)
  • Suport emocional i coaching gratuït.
  • Serveis subvencionats (Institut Dental Pere Claver, Institut d’Al·lèrgia Pere Claver, Activitats Institut Docència, Recerca i Innovació, etc.)
  • Recolzament econòmic i en hores dins de la jornada laboral en formació i recerca.
  • Descomptes en altres serveis.

 

Ves al contingut