Administratiu/va Temporal 3 mesos a Barcelona
Companyia de les Filles de la Caritat
Enviar CV a soporte@hijascaridadee.org
Fins el 25/03/2024
SALARI: 20.500€ bruts anuals.
Necessitem incorporació immediata d’un/a Administratiu/iva a un dels nostres centres de Barcelona. Contracte de 3 mesos. Incorporació Immediata.
Funcions
- Coneixement dels manuals de gestió i justificació del programa, així com els procediments; protocols i instruccions internes; programes informàtics que apliquen al projecte/subvenció.
- Gestió i seguiment del lliurament d’ajuts econòmics a les persones beneficiàries i posterior justificació.
- Gestió econòmica del programa mitjançant la base de dades interna de Marillac, així com altres aplicacions utilitzades en la gestió econòmica del projecte (programa de comptabilitat). Suport als tancaments comptables a més de qualsevol tasca pròpia de l’equip administratiu.
- Elaborar i gestionar els arxius relacionats amb els documents justificatius de la subvenció. Recull i elaboració de documents i informes per a la correcta justificació, seguiment i avaluació del programa: memòria justificativa i compliment de requisits administratius per al seguiment del programa. Així com facilitar la informació i documentació per a la correcta justificació i fer altres tasques administratives que requereixi el projecte.
- Realitzar les tasques logístiques relacionades amb els centres d’acollida de les persones beneficiàries que participen al programa i centres de treball (ex: execució de processos de compres, control de caixa, entrega i justificació d’ajudes, elaboració d’inventari i control d’estoc, etc).
Es Valorarà
- Capacitat resolutiva, propositiva i gran capacitat de treball amb autonomia.
- Elevada capacitat de sistematització i organització.
- Responsabilitat, precisió i rigor.
- Discreció i persona metòdica.
- Bona expressió oral i escrita.
- Habilitats personals i socials, capacitat per a les relacions humanes.
- Experiència en participació en equips de treball amb persones voluntàries.
- Compromís amb els principis i les orientacions de l’Entitat (Marillac-Filles de la Caritat).
Requisits
- Formació Professional Tècnic en gestió Administrativa, Tècnic en Administració i Finances, o similar.
- Experiència mínima un any en lloc similar.
- Formació en gestió econòmica i en gestió de recursos humans.
- Coneixements en identificació, justificació i execució de projectes.
- Informàtica i ofimàtica: Entorn Windows (usuari). Paquet Office (domini d’Excel nivell avançat) i altres entorns. Internet i correu electrònic (usuari). Altres aplicacions: Programa de comptabilitat i BBDD.
- Experiència demostrable d’almenys 1 anys a àrees d’administració general (comptabilitat).
- Coneixement en identificació, justificació i execució de projectes.
- Experiència laboral en justificació de projectes.
- Capacitat resolutiva, propositiva i gran capacitat de treball amb autonomia.
- Elevada capacitat de sistematització i organització. Responsabilitat, precisió i rigor. Discreció i persona metòdica.
- Bona expressió oral i escrita.
Oferim
- Contracte: Temporal 3 mesos.
- Jornada: Completa.
- Incorporació: Immediata.