Administratiu/va – programa “protecció internacional”
Accem
Enviar CV a rrhh.seleccion@accem.es
Fins el 28/04/2023
SALARI: segons conveni.
Funcions a desenvolupar:
- Control i seguiment de proveïdors.
- Seguiment pressupostari i econòmic de les despeses i justificació de les mateixes.
- Suport a les tasques necessàries per justificar la subvenció que finança el projecte, principalment emplenant els Excel corresponents.
- Arxiu de documentació.
- Altres tasques de suport necessàries vinculades al programa.
- Solucionar possibles incidències o dubtes que sorgeixin al llarg del procés de justificació d’acord amb les directrius dels Coordinadors de Justificació.
Lloc: Barcelona
Titulació: FPI o CFGM d’Administració i Finances, o similar
Requisits:
- Coneixement d’idiomes: anglès i/o francès acreditat nivell B2
- Experiència prèvia al Tercer Sector.
- Experiència d’un any treballant amb immigrants i refugiats/des.
- Persona acostumada a manejar gran quantitat de documentació.
- Maneig avançat d’Excel (ús de fórmules i taules dinàmiques).
- Persona responsable, organitzada i metòdica.
- Capacitat per a treballar en equip.
- Valorable estar en possessió de certificat de discapacitat +33%
Oferim: Jornada Complerta. Contracte eventual fins el 31/12/23