Administratiu/va Mitja Jornada
Respondre el formulari
Fins el 27/03/2025
SALARI: 722,43€ bruts mensuals x 14 pagues: 10.114,02€ bruts anuals.
Ubicació Barcelona (Espanya) / Vacants 1
Resum
Intress necessita incorporar un/a Administriu/va, per formar part de l’equip del Servei Comunitats contra l’Aïllament Comunitari, ubicat a la zona de l’Eixample, Barcelona.
La persona seleccionada haurà de fer tasques administratives relacionades amb el bon funcionament del servei.
Què faràs?
- Atenció telefònica i recepció.
- Gestió de la documentació relacionada amb el servei. Introducció de dades i escaneig de la documentació. Enviament i arxiu.
- Gestió de l’agenda de l’equip tècnic (reunions, entrevistes, etc.).
- Gestió de compres pel centre.
- Gestió de comptabilitat del centre.
- Tramitació de contractes de manera interna, altes i baixes del personal per la pròpia comunicació de la contractació al departament de gestió de personal.
- Tramitació d’assumptes personals de l’equip: vacances, kilometratge, canvis de contracte, etc.
- Suport administratiu del servei i suport general (enviament de documentació, control i gestió del material, anotació de les diferents incidències que es realitzin)
- Arxiu de documentació ja sigui de manera informatitzada o bé física.
- Mantenir al dia la base de dades i documentació referida als usuaris/es del centre per a poder portar un registre diari de l’activitat, així com per a elaborar documents sol·licitats.
- Altres funcions de suport vinculades a gestió d’incidències de manteniment, informàtica,
Què oferim?
- Data d’incorporació: immediata, t’estem esperant!
- Tipus de contracte: indefinit, és una posició estable.
- Jornada: 19,25 hores.
- Horari: de dilluns a divendres en torn de matí (a pactar).
- Formació contínuada relacionada amb el lloc de feina o bé relacionada en l’àmbit social.subministraments, etc.
- Formaràs part d’una entitat involucrada en l’àmbit social, on creiem en la integració de les persones que es troben en vulnerabilitat, perquè de les diferències en fem oportunitats!
Requisits
Què esperem de tu?
Formació acadèmica necessària:
- Formació Professional en Gestió Administrativa.
- Valorable experiència en gestions administratives i en atenció al públic.
Experiència professional necessària:
- Almenys 2 any fent tasques similars.
- Gestió administrativa de gestió de personal.
Coneixements necessaris:
- Bona capacitat de redacció i organització.
- Predisposició per aprendre.
- Habilitats de comunicació.
- Coneixements d’eines de gestió (comptabilitat bàsica, gestió de persones).
- Valorem molt les ganes de treballar i generar un bon clima a Intress!
Pot ser una gran oportunitat de treballar en una gran entitat social, uneix-te al nostre equip!
Volem crèixer amb tu!
Intress es compromet a través de la seva Política de Gestió de Persones i compromisos adoptats en l’IV Pla d’Igualtat de Intress, en el seu Eix 2, a gestionar els processos de selecció externa i promoció interna amb el compromís d’igualtat d’oportunitats entre dones i homes, tant des de Intress com des de les entitats col·laboradores, que asseguraran la igualtat i dotaran de perspectiva de gènere als seus processos selectius.