Administratiu/va de suport Corporatiu
Respondre el formulari
Fins el 19/03/2024
SALARI: 1.396,15€ bruts mensuals x14 pagues, 19.546,10€ bruts anuals.
Ubicació Barcelona (Espanya) / Vacants 1
Resum
Intress busca un/a Administratiu/va de suport Corporatiu per formar part de la nostra Seu de Barcelona.
La persona seleccionada haurà de portar la gestió administrativa de suport corporatiu a la Junta Directiva/Comitè Directiu/ Direcció Territorial i a les àrees o comitès que ho sol·licitin segons les normes i procediments establerts amb la finalitat de garantir el funcionament organitzat i amb el mitjans necessaris per a la seva realització.
Què farás?
- Atenció telefònica, recepció i visites de la Seu.
- Gestió de les Sales de l’entitat per realitzar reunions.
- Definició de processos administratius i el seu control per al compliment de normes de qualitat ISO i similars.
- Coordinar les reunions de Junta, Comitè Directiu i Assemblees de sòcies/us així com reunions institucionals amb entitats públiques.
- Coordinació documental amb Assessors externs.
- Assistència administrativa a la direcció territorial i control d’agenda.
- Elaboració dels calendaris i agendes anuals de la direcció territorial i comitès.
- Gestió de viatges de la Junta Directiva i el Comitè Directiu.
- Gestió administrativa corporativa relacionada amb les/els socis de l’entitat.
- Suport al departament de qualitat , a la gestió administrativa de les Aliances i a l’àrea de formació.
- Gestió de convenis per a alumnes de pràctiques.
Què oferim?
- Incorporació: Abril 2024.
- Tipus de contracte: Indefinit, és una posició estable.
- Jornada: 38,5h.
- Horari: De dilluns a divendres de 08.30-15.00h i dos tardes 08.00-17.30h (a determinar amb l’equip) + 1 dia de teletreball.
Requisits
Què esperem de tu?
Formació acadèmica requerida:
- Habilitació o Formació Profesional de Grau Superior en Administració.
Experiència professional mínima:
- Mínima de 5 anys com Assistent de Direcció, a poder ser en entorns molt relacionals.
Coneixements necessaris:
- Ofimàtica i eines de videoconferència.
- Office i Outlook nivell avançat.
- Català nivell C.
Altres aspectes valorats:
- Bona capacitat de comunicació.
- Proactivitat i treball en equip.
- Habilitats d’organització, planificació i experiència en assistència a l’organització d’esdeveniments.
- Nocions de protocol i de llenguatge de comunicació amb les administracions públiques.
- Sobretot valorem molt les ganes d’aprendre, de treballar i generar un bon ambient a Intress!
Si aquesta és l’oferta que estaves cercant, no ho pensis més i apunta’t! Pot ser una bona oportunitat laboral. T’estem esperant!
Intress es compromet a través de la seva Política de Gestió de Persones i compromisos adoptats en l’III Pla d’Igualtat de Intress, en el seu Eix 2, a gestionar els processos de selecció externa i promoció interna amb el compromís d’igualtat d’oportunitats entre dones i homes, tant des de *Intress com des de les entitats col·laboradores, que asseguraran la igualtat i dotaran de perspectiva de gènere als seus processos selectius.