Administratiu/va comptable departament Finançes

Fundació Pere Tarrés

Respondre el formulari

Fins el 06/12/2023


SALARI: No especificat.

Ubicació Barcelona (Espanya) / Vacants 1

Resum

Des de la Fundació Pere Tarrés cerquem un/a administratiu/va comptable per al departament de Finances.

El perfil seleccionat realitzarà tasques vinculades al pròpi departament, tals com: tresoreria, assentaments, tasques administratives, tasques d’anàlisi comptable, suport en el procés d’auditories:

Què faràs?

  • Tasques Administratives:
  • Control de l’arxiu documental.
  • Presentació i gestió de documentació amb administració pública, entitats bancàries, i entitat externes.
  • Coneixements bàsics de les subvencions d’explotació i capital.
  • Comptables:
  • Comptabilitzar assentaments.
  • Confeccionar composicions de saldo, quadres, obtenció de majors.
  • Anàlisi i revisió de comptes.
  • Suport en el procés d’auditoria externa i reporting a Direcció.

Què oferim?

  • Jornada laboral i horari: Jornada complerta 37,5h, flexibilitat per establir l’horari dins un marc normatiu amb possibilitat de dues tardes lliures a la setmana.
  • Possibilitat de fer treball remot de manera parcial.
  • Tipus de contracte Indefinit.
  • Centre de treball Barcelona (Zona Les Corts).
  • Data prevista incorporació immediata.
  • Oportunitat de treballar en una entitat sense ànim de lucre amb més de seixanta anys de presència al sector del Lleure Educatiu i l’Acció Social.

Requisits
Què cerquem?

  • Imprescindible CFGM Gestió Administrativa o CFGS Administració i finances.
  • Valorable Grau/llicenciatura/diplomatura en ciències econòmiques.
  • Coneixements a nivell usuari d’eines d’ofimàtica.
  • Valorarem positivament tenir coneixements d’ERP Navision.
  • 1 any d’experiència en departament administratiu.
  • Bon nivell de català i castellà.

 

Skip to content