Administratiu-va, comptabilitat AFA El Sagrer
Enviar CV a personal@afaelsagrer.cat
Fins el 14/05/2025
SALARI: De 24.000€ a 28.000€ bruts anuals x 14 pagues.
Obrim convocatòria per cobrir una posició d’administració per donar suport a la gestió dels serveis de l’AFA de l’escola El Sagrer.
L’AFA de l’escola el Sagrer, és una associació de famílies dels alumnes que gestiona íntegrament tots els serveis de l’escola que oferim als alumnes de l’escola (servei mati/tarda, extraescolars, Casals i servei migdia entre altres).
Si vols formar part del nostre equip, envia el teu CV i una breu explicació sobre que pots aportar a l’equip o una carta de presentació.
Funcions principals a desenvolupar
- Atenció a les famílies.
- Programa Alexia: altes i baixes d’alumnes els diferents serveis i facturació.
- Comunicació i gestió conjunta amb coordinadors dels serveis sobre llistats d’assistència mensual, incidències, etc…
- Gestió del mail.
- Cobraments de rebuts.
- Pagaments de factures i comissions.
- Seguiments dels impagaments.
- Gestió documental de documents relacionats amb l’alumnat (Drets d’imatge, sepa…)
- Arxiu General d’AFA (actes juntes, i assemblees, estatuts…)
- Enllaç econòmic amb les diferents comissions.
- Enllaç amb el gestor laboral i fiscal.
- Comptabilitat general de l’AFA.
- Elaboració de la memòria anual que inclou el compte de resultats i l’informe de la Junta per a la presentació dels comptes a l’Assemblea Ordinària Anual.
- Presentació telemàtica de Models d’Hisenda ( Models 347,190,111)
- Suport en altres tasques administratives (gestió de diners en efectiu, tiquets menjador, llistat d’activitats extraescolars de pares…)
- Confecció de llistat d’alumnes becats absent en els serveis.
- Confecció de llistat de preus a aplicar als beneficiaris dels ajuts (beques)
Es valorarà:
- Formació en gestió de personal (altes i baixes a la seguretat social a través del sistema RED, contractació, etc…
- Disposar del títol de director de lleure.
- Experiència anterior en tasques similars.
Requisits:
- Formació en: CFGM Gestió administrativa o similar.
- Coneixements i experiència en: funcions descrites àmbit comptabilitat, facturació i gestió de personal (documental).
- Programes: Alexia, Office , Excel avançat.
- Idiomes: català, castellà.
- Competències: autonomia, iniciativa, organització, comunicació i relacions interpersonals.
Què oferim:
- Integració en un projecte consolidat i un equip compromès i professionalitzat.
- Ubicació: Barcelona (La Sagrera)
- Jornada: 37,5 hores de dilluns a divendres (de 9h a 14h o 15h-17h)
- Contracte: Indefinit.
- Data incorporació: maig 2025.
Enviar candidatures (CV + carta de motivació) a personal@afaelsagrer.cat
Només es donarà resposta a les candidatures pre-seleccionades