Administratiu/va cerca i tramitació de subvencions
Fundació Pere Tarrés
Respondre el formulari
Fins el 12/05/2023
SALARI: A concretar segons vàlua.
Ubicació Barcelona (Espanya) / Vacants 1
Resum
Cerquem una persona de suport per al departament de cerca i tramitació de subvencions.
La persona incorporada es donarà suport administratiu en la redacció de projectes de tercer sector i del seguiment i justificació d’aquests:
- Tasques administratives derivades de la gestió de projectes: Arxiu de documentació i seguiment econòmic.
- Gestió integral de subvencions:
- Cerca.
- Presentació.
- Gestió.
- Justificació econòmica.
- Cerca i manteniment d’institucions i/o entitats públiques i privades per obtenir fons per als projectes.
Què oferim?
- Contractació indefinida.
- Jornada completa.
- Possibilitat de treball en remot.
- Oportunitat de treballar en una entitat sense ànim de lucre amb més de seixanta anys de presència al sector del Lleure Educatiu i l’Acció Social.
- Flexibilitat horària dins d’un marc normatiu amb possibilitat de dues tardes a la setmana lliures.
Requisits
- Alt domini del Català.
- Formació superior universitària.
- Experiència en gestió de subvencions i cerca de fonts de finançament.
- Alt domini processadors de textos i Excel.