Administratiu transversal
acidH
Enviar CV a desenvolupament_professionals@acidh.org
Fins el 16/12/2024
SALARI: 22.000€ bruts anuals.
FUNCIONS A DESENVOLUPAR:
- Gestió documental física i digital: Mantenir i organizar registres i documents administratius, assegurant-ne la precisió i disponibilitat quan sigui necessari.
- Suport a la comunicación: Suport en la comunicación interna i externa, atenció telefònica i correspondència per correu electrònic.
- Suport en la gestió administrativa i financera:Col.laborar en tasques comptables bàsiques, gestió de factures, seguiment de despeses i suport a l’elaboració d’informes financers.
- Suport en la gestió de subvencions, elaboración de pressupostos, justificacions i preparació de documentació.
- Suport en la gestió laboral: col.laborar en la gestió de personal i seguiment del control de presència.
Formació/ Coneixement
- Imprescindible FP Administratiu.
- Coneixement d ´idiomes: Castellà, Català
- Informàtica nivell usuari.
Experiència
- Experiència prèvia de 3 anys en funcions administratives.
- Experiència haver treballat amb subvencions.
Es valorarà
- Haver format part de l’acidH com persona treballadora o voluntària.
- Certificat de discapacitat igual o superior al 33 %.
- Experiència en el tercer sector.
Competències professionals requerides
- Compromís.
- Flexibilitat.
- Treball en equip.
- Habilitats Comunicatives.
- Preocupació per l’ordre i la qualitat.
- Planificació i organització.
CONDICIONS LABORALS DE LA OFERTA DE TREBALL:
- Horari: L-V de 8 a 15h.
- Jornada:35h/ setmanals.
- Modalitat: Presencial a Barcelona Centre (Barri de Gràcia)
- Contracte : Indefinit.
- Conveni d´associacions.