Administratiu comptable

Confederació de Cooperatives de Catalunya

Fins el 19/06/2023


SALARI: Remuneració segons l’escala salarial de l’entitat i a convenir segons vàlua de les candidates. El sou base de partida establert és de 12.500 bruts anuals.

La Confederació de Cooperatives de Catalunya necessita incorporar un ADMINISTRATIU COMPTABLE

La Confederació de Cooperatives de Catalunya és una organització empresarial sense afany de lucre fundada el 1899 i és el màxim organisme de representació i interlocució del cooperativisme català. Aglutina les Federacions de cooperatives existents a Catalunya: agràries, consumidors i usuaris, ensenyament, habitatge i treball social.

Les línies estratègiques d’actuació es defineixen en base a la complementarietat i la cooperació amb les actuacions de les federacions associades, l’impuls del model d’empresa cooperativa i del cooperativisme mitjançant la difusió dels seus valors i la generació de projectes afins, el reconeixement de l’economia social com agent econòmic social i la construcció d’una imatge que projecti el cooperativisme com un model econòmic i social sostenible d’acord amb els principis i valors cooperatius de l’Aliança Cooperativa Internacional.

Funcions i responsabilitats

  • Portar la comptabilitat general de l’organització.
  • Realitzar el control factures, classificació, codificació i arxiu.
  • Control de pressupostos de proveïdores.
  • Gestions amb entitats bancàries.
  • Gestió de tresoreria i remeses de pagaments.
  • Gestió de subvencions (suport, tràmit, gestió …)
  • Gestió diària del correu.
  • Relació amb organismes públics o proveïdores per diferents gestions administratives, burocràtiques, comptables i tributàries.
  • L’arxiu, classificació i organització de la documentació i informació de l’entitat.
  • L’elaboració i creació de documentació.
  • Gestionar les demandes d’informació (coordinació d’agendes, atenció telefònica i correu)
  • Introducció de dades en aplicatius diversos

Formació i experiència

  • Cicle Formatiu de Grau Mitjà amb titulació Gestió administrativa.
  • Cicle Formatiu de Grau Superior amb titulació Administració i finances.
  • Nivell d’experiència: Junior, auxiliar, ajudant.
  • Anys d’experiència: 6 mesos.

Competències:

  • Conèixer programes de gestió documental més habituals ( Sharepoint, Google…).
  • Bon coneixement de l’Office.
  • Conèixer programari especialitzat de comptabilitat (Contaplus).
  • Català (nivell alt).

Competències Transversals:

  • Planificació i organització, ja que moltes de les tasques de gestió administrativa estan subjectes a l´acompliment de terminis (nomines, factures, subvencions, impostos…) que el/la professional ha de tenir previstos per assegurar-ne l’acompliment.
  • Persona amb iniciativa i autonomia
  • Bones habilitats comunicatives i de redacció.
  • Flexibilitat, per tal d’adaptar-se a l’entitat, a les seves especificitats i als seus canvis, i al seu estil d’intervenció/treball en equip.

Condicions:

  • Incorporació immediata.
  • Contracte indefinit.
  • Jornada de 20h setmanals
  • Presencialitat a Barcelona combinable amb teletreball.

INTERESSATS/DES:

Enviar CV a:  ccc@cooperativescatalunya.coop

A l’Assumpte indicar: 001/Admin

Data màxima de recepció de CV: 19 de juny de 2023

Ves al contingut