Administatiu/va de gestió de personal
Fundació Pere Tarrés
Respondre el formulari
Fins el 08/03/2024
SALARI: No especificat.
Ubicació Tarragona (Espanya) / Vacants 1
Resum
Tens experiència en gestió laboral de personal?
Cerquem un/a administratiu/va de personal per planificar i gestionar l’administració del personal del departament, a fi de garantir una planificació de Recursos Humans de qualitat per a l’acompliment efectiu dels serveis.
Tasques:
- Gestionar i comunicar al departament de personal de les altes, modificacions i baixes de contractes.
- Assessorar i donar resposta a les consultes de nòmines i altres dubtes laborals plantejats pel personal.
- Controlar, reclama i arxivar la documentació laboral (certificats negatius de delictes sexuals, entre d’altres).
- Gestionar les peticions del personal (permisos, vacances….)
- Gestionar i realitzar seguiment de les baixes d’ IT i AT.
- Gestionar els pagaments mensuals concretats pels coordinadors pedagògics prèviament (plusos, pagaments hora, entre d’altres)
- Detectar i resoldre errors de contractació i pagaments.
- Portar un registre d’incidències de nòmina.
- Càlcular les indemnitzacions i vacances.
- Gestionar conjuntament amb el departament de personal els processos de subrogació.
Què oferim?
- Jornada completa 37.5 hores setmanals.
- Centre de treball: Tarragona.
- Tipus de contracte: Indefinit.
- Flexibilitat horària dins d’un marc normatiu amb possibilitat de dues tardes a la setmana lliures.
- Possibilitat de treball remot.
Requisits
- Formació relacionada en Relacions laborals i/o CFGS Administració i finances o similar.
- Experiència mínima de dos anys en administració de personal.
- Domini del català (parlat, escrit, llegit)
- Domini paquet office (Outlook, Word, Excel)