Adjunt/a responsable comunicació

Fundació Hàbitat3

Enviar CV a rrhh@habitat3.cat

Fins el 10/03/2024


SALARI: En funció de l'experiència aportada.

Estem buscant una persona amb alta qualificació en comunicació per unir-se al nostre equip de la Fundació Hàbitat3, una gestora d’habitatge social impulsada des del tercer sector que treballem amb les Entitats Socials i les Administracions Públiques per garantir el dret a un habitatge digne a les persones en situació de vulnerabilitat. Els nostres fonaments i principis ètics son: empoderament de les persones, respecte a la seva dignitat, voluntat transformadora, transparència i foment de la participació i la responsabilitat.

La persona candidata ha de tenir passió per la causa social i bones habilitats de comunicació per difondre la missió i l’impacte generat per la nostra activitat.

Objectius:

Donar visibilitat al valor de la Fundació, reforçar el seu posicionament i notorietat, culturitzar a la societat i augmentar l’adhesió de patrocinadors i la captació de fons.

Responsabilitats:

  • Participar i dur a terme l’estratègia i accions de comunicació per tal d’aconseguir una major visibilitat de la fundació i dels seus projectes i que contribueixi a la captació de fons i d’habitatges.
  • Vetllar perquè tots els canals de comunicació transmetin els valors i objectius de la Fundació.
  • Crear contingut per a diferents plataformes de comunicació, inclosos mitjans de comunicació, xarxes socials, pàgina web, blog, Newsletter i materials impresos.
  • Coordinar esdeveniments i campanyes per augmentar la consciència pública i l’adhesió a la missió de la fundació.
  • Mantenir relacions efectives amb mitjans de comunicació, socis i altres parts interessades.
  • Publicar a les xarxes socials i blog de la fundació, mantenir actualitzada la pàgina web i editar i enviar la Newsletter.

Experiència laboral i coneixements:

  • Estudis en àmbits relacionats amb la comunicació i/o periodisme.
  • Experiència prèvia en comunicació.
  • Coneixement de les estratègies de comunicació per a organitzacions socials.
  • Competència en la redacció edició i creació de contingut audiovisual.
  • Coneixement i experiència en xarxes socials.
  • Experiència en la redacció de notes de premsa i relacions amb els mitjans de comunicació.
  • Experiència en la utilització d’eines de gestió de pàgines web.
  • Gestió de bases de dades de contactes i e-mail màrqueting.
  • Coneixement pràctic de les tendències actuals en comunicació digital.
  • Nivell avançat de Català i castellà.

També es valoraran:

  • Experiència en una organització sense ànim de lucre o entorn similar.
  • Bon nivell d’anglès, altres idiomes.

Competències clau:

  • Compromís amb la missió social de la fundació.
  • Excel·lents habilitats de comunicació verbal i escrita.
  • Orientació a resultats i capacitat per gestionar múltiples projectes simultàniament.
  • Capacitat per treballar de manera col·laborativa amb altres departaments i amb comunitats diverses.
  • Creativitat i innovació en estratègies de comunicació.
  • Capacitat relacional i d’escolta.
  • Visió sistèmica i capacitat d’anàlisi.
  • Resolució de problemes i presa de decisions.
  • Capacitat organització i priorització.

Oferim:

  • Oportunitat de contribuir a la transformació social i generar un impacte positiu.
  • Desenvolupament professional i formació en l’àmbit social.
  • Bon ambient de treball en una fundació dinàmica i compromesa amb la seva missió que creix cada any a bon ritme.
  • Horari de 38,5 hores setmanals, flexible i amb possibilitat de teletreball parcial.
  • Contracte indefinit.

Com respondre a l’oferta:

Fes-nos arribar el teu currículum i una carta de presentació explicant què pots aportar a l’equip de la Fundació Hàbitat3 a rrhh@habitat3.cat. Assegura’t d’escriure en l’assumpte del teu correu electrònic “ADJUNT/A  RESPONSABLE COMUNICACIÓ”

Es garanteix la màxima confidencialitat, segons la normativa aplicable de protecció de dades de caràcter personal.

Barcelona, 16 de febrer de 2024

 

Skip to content