Ja teniu el certificat digital? Formacions als districtes sobre com sol?licitar-lo!
2018-06-01
Com hem anat informant en les darreres setmanes, a partir de l’octubre serà imprescindible que les associacions disposin d’un certificat digital, l’eina que permet a les persones físiques i jurídiques identificar-se telemàticament. Serà necessari per realitzar qualsevol tràmit (subvencions, impostos, etc.) amb qualsevol de les administracions (Ajuntament, Diputació, Generalitat, Estat).
Per tant, això obliga a la majoria de les entitats a sol·licitar algun dels certificats digitals existents segons les seves necessitats. Donada aquesta obligatorietat, des de TJ hem elaborat un especial amb informació i recursos sobre com sol·licitar aquests certificats digitals i, també, hem coordinat la realització de formacions als diversos districtes de la ciutat en les quals s’exposaran els diferents tipus de certificats digitals, per a quins casos són útils i com realitzar el procés de tramitació. Aquestes formacions es realitzaran entre els mesos de juny i juliol i cadascuna està oberta a totes les associacions de la ciutat. Algunes d’aquestes formacions aniran a càrrec d’entitats de referència del territori.
Consulteu l'especial sobre el certificat digital amb totes les formacions previstes!
Les inscripcions a les diferents formacions van a càrrec dels diferents districtes i, per tant, per inscriure-s’hi cal que contacteu amb el districte corresponent.