Fem el pla de comunicació amb Intel·ligència Artificial

Us heu plantejat fer un pla de comunicació a la vostra entitat? Com podem aprofitar el potencial de la Intel·ligència Artificial per facilitar aquest disseny?
Aquesta formació té com a objectiu veure com utilitzar la intel·ligència artificial (IA) per dissenyar i executar un pla de comunicació estratègic dins d’una entitat. S’exploraran eines d’IA per a l’anàlisi d’audiències, la creació de continguts i la presa de decisions, amb un enfocament pràctic i ètic.
En col·laboració amb el Casal d’Entitats Mas Guinardó.
Dimecres 4, 11 i 18 de juny de 10 h a 13 h
Presencial | Casal Mas Guinardó (Plaça de Salvador Riera, 2)
Inscripcions fins a: 01/06/2025
docent

Marta Pulgar
Llicenciada en Publicitat i RP (UAB), amb postgraus en Comunicació Estratègica Digital (IDEC-UPF), Màrqueting (IDEC-UPF), Disseny i Fotografia (Elisava) i Cultura de Pau (UAB), entre altres cursos i postgraus, com per exemple un curs en Lideratge Conscient (Fil a l’agulla). Compta amb més de divuit anys d’experiència professional com a responsable de comunicació, captació i incidència política i social en diferents entitats no lucratives. Actualment Directora de Comunicació a Iceers (International Center for Ethnobotanical Education, Research, and Service).
informació adicional
- Com elaborar el pla de comunicació de l’associació? – Torre Jussana
- Càmera, llums, interacció. Manual de comunicació associativa en temps 2.0 – Torre Jussana
- L’estratègia comunicativa i el pla de comunicació a l’entitat – CRAJ
- 8 claus per elaborar un bon pla de comunicació – Xarxanet
- Pla de comunicació de l’entitat – CRAJ
- Claus per a l’elaboració d’un pla de comunicació – Fundació Pere Tarrés