Tècnic/a de comunicació per a la captació de fons i creació d’aliances estratègiques
Enviar CV a info@enbicisenseedat.cat
Fins el 31/12/2024
SALARI: Segons conveni d'acció i intervenció social.
Tècnic/a de comunicació per a la captació de fons i creació d’aliances estratègiques
Descripció del lloc:
Busquem una persona dinàmica, creativa i organitzada per incorporar-se al nostre equip com a tècnic/a de comunicació especialitzada en fundraising i creació d’aliances estratègiques. La persona seleccionada serà responsable de dissenyar i implementar una estratègia de comunicació que tingui com a objectiu la captació de fons de finançament i el posicionament de l’entitat en el sector a partir de la creació de noves aliances, tant amb el sector públic com el privat.
Els currículums els heu de fer arribar a info@enbicisenseedat.cat
El termini finalitza el dia 31 de desembre de 2024.
Funcions
- Disseny, execució i avaluació de l’estratègia de comunicació de l’entitat adreçada a la captació de fons i l’establiment de noves aliances estratègiques.
- Gestió i creació de continguts.
- Responsable de la web, el butlletí i la dinamització de les xarxes socials de l’associació.
- Planificació i coordinació d’esdeveniments de l’entitat.
- Elaboració de materials de comunicació (presentacions, fulletons, memòries…).
- Redacció, seguiment i avaluació dels projectes i activitats definits en el pla estratègic.
- Preparació d’accions de premsa, gestió de relacions amb mitjans i seguiment d’aquestes.
- Coordinació amb la Secretaria Tècnica i l’Equip de Coordinació per a les funcions assignades i d’altres que puguin sorgir.
- Vetllar pel contacte i la relació amb mitjans de comunicació i altres agents externs.
- Assistència a reunions o activitats d’especial interès en horari associatiu.
Es demana
- Titulació imprescindible de grau o màster en el camp de la comunicació i fundraising: Periodisme, Comunicació Audiovisual, Publicitat i Relacions Públiques, o àmbits similars.
- Experiència prèvia en temes de comunicació corporativa, xarxes socials, relacions amb mitjans de comunicació, i altres funcions descrites.
- Competència escrita imprescindible: redacció de projectes, memòries, articles, notes de premsa i altra documentació.
- Nivell C1 de català imprescindible (escrit i oral).
- Coneixement mig-alt d’eines i programari per a la gestió de xarxes socials, newsletters i WordPress per a la creació, edició i publicació de continguts digitals.
- Capacitat d’organització, gestió del temps, treball en equip, autonomia personal, flexibilitat i adaptabilitat.
Es valorarà
- Coneixement mig-alt de programari de disseny gràfic (Canva, Adobe Suite o similar) i d’edició de vídeo (Premiere, Capcut o similar).
- Coneixements i habilitats en programació web.
- Experiència professional o personal (com a voluntària) en alguna entitat social del 3r sector.
- Bon nivell d’anglès i coneixement d’altres idiomes.
- Facilitat per aprendre noves eines de treball.
- Utilització de la bicicleta com a vehicle de transport habitual.
Condicions laborals
- Contracte de 37,5 hores setmanals.
- Possibilitat de treball en remot parcial.
- Incorporació gener 2025.
- Lloc de treball habitual: Barcelona.
Altres requisits
- Tenir entre 25 i 29 anys.
- 3 anys o menys des dels últims estudis.
- Estar inscrit al SOC com demandant d’ocupació.