Docent anglès nivell C1
Autoocupació
Enviar CV a rrhh@autoocupacio.org
Fins el 24/12/2024
SALARI: 27€/h bruts anuals.
A. Dades de l’Empresa
- Nom: Autoocupació.
- Sector: Consultoria i formació.
- Activitat: Serveis de suport a la creació d’empreses i a la inserció laboral.
- Nº de treballadors: 50-100
- Adreça: Carrer Vallespir 189-191 Barcelona 08014
- Telèfon: 93 490 88 60
B. Dades de l’Oferta
- Plaça vacant: PERSONAL DOCENT DE CREACIÓ I MANTENIMENT DE PÀGINES WEB (NIVELL BÀSIC).
- Ubicació del lloc de treball: Tarragona.
- Horari: Del 10/2 al 21/3 de dilluns a divendres de 18:00 a 21:00h (teleformació).
- 60 hores de durada.
- Descripció:
- Autoocupació és una fundació que ajuda a les persones a desenvolupar-se professionalment i a exercir la seva vocació, mitjançant la creació d’una empresa i/o el treball per compte aliena. El nostre lema és Soc el que vull ser.
- En el marc del procés de creixement de la fundació volem incorporar un perfil de docent de Creació i manteniment de pàgines web (Nivell bàsic).
C. Requisits de la persona Candidata
Tasques principals:
- Motivar i orientar l’alumnat per a desenvolupar les seves competències, millorar la seva ocupabilitat i/o facilitar la seva inserció laboral.
- Impartir el contingut de l’acció formativa de manera pràctica i dinàmica fomentant la participació activa de l’alumnat.
- Facilitar l’aprenentatge de tot l’alumnat, atenent a les necessitats específiques de cadascun dels participants.
- Assistir als claustres de programació, seguiment i avaluació amb les persones responsables de l’acció formativa de l’entitat.
Requisits:
Titulació requerida: Hauran de tenir alguna de les titulacions que s’especifiquen a continuació:
- Títol de Llicenciat en Filologia, o Traducció i Interpretació de la llengua anglesa o títol oficial d’educació Superior de Grau equivalent.
- Qualsevol altre títol oficial en el marc de l’Educació Superior amb la següent formació complementària:
- Certificat o diploma d’acreditació oficial de la competència lingüística en anglès de nivell C2 (MCERL).
- Titulació oficial d’Educació Superior cursada en llengua anglesa, si escau, amb la corresponent homologació.
Experiència professional requerida:
- Almenys un any d’experiència docent a l’ensenyament de l’idioma anglès.
Competència docent: Hauran de complir algun dels requisits que s’especifiquen a continuació per acreditar formació pedagògica i didàctica:
- a. Estar en possessió de les titulacions universitàries oficials de llicenciat en Pedagogia, Psicopedagogia o de graduat/diplomat de Magisteri en qualsevol de les seves especialitats, d’un títol universitari de graduat a l’àmbit de la Psicologia o de la Pedagogia, o de un títol universitari oficial de postgrau en els àmbits esmentats.
- b. Posseir una titulació universitària oficial diferent de les indicades a l’apartat anterior ia més a més estar en possessió del Certificat d’Aptitud Pedagògica o dels títols professionals d’Especialització Didàctica i el Certificat de Qualificació Pedagògica.
- c. Acreditar la possessió del Màster Universitari habilitant per a l’exercici de les Professions regulades de Professor d’educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Escoles Oficials d’idiomes i els qui acreditin la superació d’un curs de formació equivalent a la formació pedagògica i didàctica exigida per a aquelles persones que, estant en possessió d’una titulació declarada equivalent a efectes de docència, no poden realitzar els estudis de màster, establerta a la disposició addicional primera del Reial decret 1834/2008, de 8 de novembre, pel qual es defineixen les condicions de formació per a l’exercici de la docència a l’educació secundària obligatòria, el batxillerat, la formació professional i els ensenyaments de règim especial i s’estableixen les especialitats dels cossos docents d’ensenyament secundari.
- d. Diploma o certificat de capacitació per a l’ensenyament de la llengua anglesa com a llengua estrangera, entre els quals hi ha el TEFL (Teaching English as foreing language), CELTA (Certificate in teaching English to speakers of other languages), TESOL (Teachers English to speakers of other languages) i equivalents, sempre que es tracti de certificats emesos per entitats avaluadores reconegudes internacionalment.
- e. Acreditar una experiència docent contrastada d’almenys 600 hores en els darrers deu anys a l’ensenyament de l’idioma anglès.
- f. Certificat de professionalitat de docència de la formació professional per a l’ocupació o certificat de professionalitat de formador ocupacional.
Formació i experiència en la modalitat de teleformació.
- Per acreditar formació o experiència en la modalitat de teleformació i en la utilització de les tecnologies de la informació i comunicació, el tutor-formador haurà d’acreditar formació d’almenys 30 hores o experiència d’almenys 60 hores en la impartició de aquesta modalitat, mitjançant la presentació d’algun dels documents següents:
- Per acreditar la formació en la modalitat de teleformació:
- a. Certificat de professionalitat de Docència de la formació professional per a l’ocupació, regulat pel Reial decret 1697/2011, de 18 de novembre, modificat pel Reial decret 625/2013, de 2 d’agost, o acreditació parcial acumulable corresponent al mòdul formatiu MF1444_3 (Impartició i tutorització d’accions formatives per a l’ocupació).
- b. Diploma expedit per l’administració laboral competent que certifiqui que s’ha superat amb avaluació positiva la formació, de durada no inferior a 30 hores, associada al programa formatiu que sobre aquesta matèria figuri al fitxer d’especialitats formatives del Servei Públic d’Ocupació Estatal.
- c. Diploma que certifiqui que s’han superat amb avaluació positiva accions de formació sobre aquesta matèria, d’almenys 30 hores de durada, sempre que el programa formatiu que figuri en aquest diploma estigui referit, almenys, a aquests continguts:
- Característiques generals de la formació i l’aprenentatge en línia.
- Funcions, habilitats i competències del tutor-formador.
- Mètodes, estratègies i eines tutorial. La plataforma de teleformació.
- Programes i eines informàtiques per tutoritzar l’alumnat. Comunicació i avaluació en línia. Les xarxes socials, com a element de cerca de recursos per a l’aprenentatge.
Per acreditar l’experiència d’impartició en la modalitat de teleformació:
- a. Per a treballadors assalariats:
- b. Certificació de la Tresoreria General de la Seguretat Social, de l’Institut Social de la Marina o de la mutualitat a què estigueren afiliats, on consta l’empresa, la categoria laboral (grup de cotització) i el període de contractació, i contracte de treball o certificació de l’empresa on hagin adquirit l’experiència laboral, on consti específicament la durada dels períodes de prestació del contracte, l’activitat desenvolupada i l’interval de temps en què s’ha realitzat aquesta activitat.
- c. Per a treballadors autònoms o per compte propi:
- Certificació de la Tresoreria General de la Seguretat Social, de l’Institut Social de la Marina o de la mutualitat a què estigueren afiliats, en què s’especifiquin els períodes d’alta a la Seguretat Social en el règim especial corresponent i descripció de l’activitat desenvolupada i interval de temps en què s’ha realitzat.
- d. Per a treballadors voluntaris o becaris:
- Certificació de l’organització o empresa on s’hagi prestat l’assistència en què constin, específicament, les activitats i funcions realitzades, l’any en què s’han realitzat i el nombre total d’hores dedicades a aquestes.
Ofimàtica:
- Coneixements i maneig de les plataformes de formació online, entorns virtuals d’aprenentatge i xarxes socials.
- Coneixements i/o experiència en gestió de formació virtual.
- Coneixements en Microsoft Dynamics.
Competències clau:
- Planificació i organització.
- Aprenentatge i utilització de coneixements.
- Autocontrol.
- Comunicació.
- Empatia.
- Orientació al client.
- Treball en equip.
Tipus de contracte: Contracte fixe discontinu.
D. Persona de Contacte
- Nom: Cristina Pulido
- Càrrec: Responsable de RRHH
- Correu electrònic: rrhh@autoocupacio.org