Coordinador/a centre residencial/C.R.
Fundació d’Atenció a la Dependència SJD
Enviar CV a lourdes.valls@sjd.es
Fins el 20/12/2024
SALARI: Segons conveni i millora segons política retributiva de l’entitat.
Descripció de l’oferta
La Fundació d’Atenció a la Dependència-Sant Joan de Déu es una entitat que treballa per oferir serveis d’atenció domiciliaria (SAD) a persones en situació de dependència i a les seves famílies. Es necessita un/a coordinador/a de centre residencial per formar part de l’equip de l’Àrea Assistencial.
BARCELONA – BARCELONÈS – 08007 BARCELONA
Detall de les funcions del lloc de feina
Funcions:
- Coordinació, gestió i organització dels serveis d’atenció i activitats del centre.
- Garantir el bon funcionament del centre.
- Organitzar i distribuir els diferents serveis del centre (atenció directa i indirecta)
- Valoració periòdica del grau de qualitat dels serveis i satisfacció de les persones ateses i responsables.
- Actualització del protocols d’atenció i legals establerts o Gestió i seguiment del personal.
Requisits
- Experiència 1 any.
- Grau d’infermeria, treball social, terapeuta ocupacional, psicologia.
- 1 any d’experiència en direcció o coordinació de serveis residencials amb persones amb dependència.
- Grans coneixements de les principals eines d’ofimàtica (excel, word, powerpoint i outlook).
- Persona dinàmica, organitzada, responsable i sensible a les necessitats de les persones en situació de dependència.
- Experiència en gestió d’equips.
- Flexibilitat horària.
- Llicenciatura o enginyeria.
- Títol de grau – infermeria.
Competències / coneixements
- Capacitat de gestió i lideratge.
- Capacitat de treball en equip.
- Habilitats interpersonals i comunicatives.
- Capacitat de gestió de l’estrès.
Condicions del lloc de treball
- Contracte laboral temporal (3 mesos)
- Jornada completa.
Altres dades d’interès:
- Jornada a temps complerta, a determinar segons disponibilitat de la candidata.
- Estabilitat laboral.
- Bon clima laboral orientat al benestar de les persones en situació de dependència i al desenvolupament professional.