Docent de Linkedin

Autoocupació

Fins el 19/12/2024


SALARI: 32€/h

A. Dades de l’Empresa

  • Nom: Autoocupació.
  • Sector: Consultoria i formació.
  • Activitat: Serveis de suport a la creació d’empreses i a la inserció laboral.
  • Nº de treballadors: 50-100
  • Adreça: Carrer Vallespir 189-191 Barcelona 08014
  • Telèfon: 93 490 88 60

B. Dades de l’Oferta

  • Plaça vacant: PERSONAL DOCENT DE LINKEDIN
  • Ubicació del lloc de treball: Tarragona.
  • Horari: La formació té una durada de 12 hores, del 19/05 al 28/05. Tots els dilluns de 18 a 21h. El 26/05 la sessió serà presencial, la resta de sessions es realitzaran en modalitat online.
  • Descripció:
  • Autoocupació és una fundació que ajuda a les persones a desenvolupar-se professionalment i a exercir la seva vocació, mitjançant la creació d’una empresa i/o el treball per compte aliena. El nostre lema és Soc el que vull ser.
  • En el marc del procés de creixement de la fundació volem incorporar un perfil de docent de Linkedin.

C. Requisits de la persona Candidata

Tasques principals:

  • Motivar i orientar l’alumnat per a desenvolupar les seves competències, millorar la seva ocupabilitat i/o facilitar la seva inserció laboral.
  • Impartir el contingut de l’acció formativa de manera pràctica i dinàmica fomentant la participació activa de l’alumnat.
  • Facilitar l’aprenentatge de tot l’alumnat, atenent a les necessitats específiques de cadascun dels participants.
  • Assistir als claustres de programació, seguiment i avaluació amb les persones responsables de l’acció formativa de l’entitat.

Requisits:

Acreditació requerida. Complir com a mínim algun dels següents requisits:

  • Llicenciat, Enginyer, Arquitecte o el Títol de Grau corresponent o altres títols equivalents.
  • Diplomat, Enginyer Tècnic, Arquitecte Tècnic o el Títol de Grau corresponent o altres títols equivalents.
  • Tècnic o Tècnic Superior l’àrea de Màrqueting digital i/o social media i/o posicionament web.
  • Títol de tècnic/a superior de la família professional de Comerç i Màrqueting.
  • Certificats de professionalitat de nivell 2 i 3 de la família professional Comerç i Màrqueting.

Experiència professional mínima requerida:

  • Experiència professional amb acreditació/titulació: 1 any d’experiència professional en el camp de les competències relacionades amb l’acció formativa.
  • Experiència professional sense acreditació/titulació: 1 any d’experiència professional en el camp de les competències relacionades amb l’acció formativa.
  • En què és requereix experiència: L’experiència exigida ha d’estar vinculada a l’àrea del màrqueting digital i la social media.

Competència docent: Complir com a mínim algun dels següents requisits:

  • Experiència docent acreditable en modalitat presencial.
  • Certificat de professionalitat de docència de la formació professional per a l’ocupació.
  • Màster Universitari de Formador de Formadors o altres acreditacions oficials equivalents.

Idiomes: Català i castellà (Nivell C1).

Ofimàtica:

  • Coneixements i maneig de les plataformes de formació online, entorns virtuals d’aprenentatge i xarxes socials.
  • Coneixements i/o experiència en gestió de formació virtual.
  • Coneixements en Microsoft Dynamics.

Competències clau:

  • Planificació i organització.
  • Aprenentatge i utilització de coneixements.
  • Autocontrol.
  • Comunicació.
  • Empatia.
  • Orientació al client.
  • Treball en equip.

Tipus de contracte: Contracte fixe discontinu.

D. Persona de Contacte

  • Nom: Cristina Pulido
  • Càrrec: Responsable de RRHH
  • Correu electrònic: rrhh@autoocupacio.org
Ves al contingut