Administratiu transversal

acidH

Fins el 16/12/2024


SALARI: 22.000€ bruts anuals.

FUNCIONS A DESENVOLUPAR:

  • Gestió documental física i digital: Mantenir i organizar registres i documents administratius, assegurant-ne la precisió i disponibilitat quan sigui necessari.
  • Suport a la comunicación: Suport en la comunicación interna i externa, atenció telefònica i correspondència per correu electrònic.
  • Suport en la gestió administrativa i financera:Col.laborar en tasques comptables bàsiques, gestió de factures, seguiment de despeses i suport a l’elaboració d’informes financers.
  • Suport en la gestió de subvencions, elaboración de pressupostos, justificacions i preparació de documentació.
  • Suport en la gestió laboral: col.laborar en la gestió de personal i seguiment del control de presència.

Formació/ Coneixement

  • Imprescindible FP Administratiu.
  • Coneixement d ´idiomes: Castellà, Català
  •  Informàtica nivell usuari.

Experiència

  • Experiència prèvia de 3 anys en funcions administratives.
  • Experiència haver treballat amb subvencions.

Es valorarà

  • Haver format part de l’acidH com persona treballadora o voluntària.
  • Certificat de discapacitat igual o superior al 33 %.
  • Experiència en el tercer sector.

Competències professionals requerides

  • Compromís.
  • Flexibilitat.
  • Treball en equip.
  • Habilitats Comunicatives.
  • Preocupació per l’ordre i la qualitat.
  • Planificació i organització.

CONDICIONS LABORALS DE LA OFERTA DE TREBALL:

  • Horari:  L-V de 8 a 15h.
  • Jornada:35h/ setmanals.
  • Modalitat: Presencial a Barcelona Centre (Barri de Gràcia)
  • Contracte : Indefinit.
  • Conveni d´associacions.

 

Ves al contingut