Una persona tècnica de gestió per treballar a Bona Voluntat en acció

Bona Voluntat en Acció

Fins el 01/12/2024


SALARI: Segons escala salarial del Conveni Col·lectiu Acció social amb infants, joves, famílies i d'altres en situació de risc.

Bona Voluntat en Acció acompanya persones vulnerables perquè accedeixin a un millor futur a través de la inserció sociolaboral.

Busquem una persona amb vocació pel món social per donar suport a la gestió de projectes, com així també, la gestió administrativa comptable i fiscal de l’entitat.

Funcions

  • Funció principal: tot el procés de subvencions, ajudes, licitacions, premis i tot el relacionat amb la captació de fons.
  • Gestió documental interna i de processos relacionats amb l’administració pública de diferent índole.
  • Comptabilitat i fiscalitat, gestió de pressupostos, suport en auditoria.
  • Altres tasques administratives en diferents àrees de l’entitat.

Requisits

  • Nivell acadèmic: titulació universitària preferentment ADE/ Economia o Dret, FP II Administració y finances.
  • Llengua: Català i Castellà.
  • Es valorarà experiència en gestió de Subvencions i ajudes.
  • Persona resolutiva, autònoma i amb capacitat d’organització.

S’ofereix:

  • Mitja jornada amb possibilitat d’ampliació a jornada completa.
  • Possibilitat d’un dia de teletreball a la setmana.
  • Bon ambient laboral.

Per a més informació contactar amb Mercè i enviar un cv a: info@bonavoluntat.org

Ves al contingut