Una persona tècnica de gestió per treballar a Bona Voluntat en acció
Bona Voluntat en Acció
Enviar CV a info@bonavoluntat.org
Fins el 01/12/2024
SALARI: Segons escala salarial del Conveni Col·lectiu Acció social amb infants, joves, famílies i d'altres en situació de risc.
Bona Voluntat en Acció acompanya persones vulnerables perquè accedeixin a un millor futur a través de la inserció sociolaboral.
Busquem una persona amb vocació pel món social per donar suport a la gestió de projectes, com així també, la gestió administrativa comptable i fiscal de l’entitat.
Funcions
- Funció principal: tot el procés de subvencions, ajudes, licitacions, premis i tot el relacionat amb la captació de fons.
- Gestió documental interna i de processos relacionats amb l’administració pública de diferent índole.
- Comptabilitat i fiscalitat, gestió de pressupostos, suport en auditoria.
- Altres tasques administratives en diferents àrees de l’entitat.
Requisits
- Nivell acadèmic: titulació universitària preferentment ADE/ Economia o Dret, FP II Administració y finances.
- Llengua: Català i Castellà.
- Es valorarà experiència en gestió de Subvencions i ajudes.
- Persona resolutiva, autònoma i amb capacitat d’organització.
S’ofereix:
- Mitja jornada amb possibilitat d’ampliació a jornada completa.
- Possibilitat d’un dia de teletreball a la setmana.
- Bon ambient laboral.
Per a més informació contactar amb Mercè i enviar un cv a: info@bonavoluntat.org