Administratiu/va i atenció al client
Enviar CV a rrhh@autoocupacio.org
Fins el 02/12/2024
SALARI: De 16.270,96€ a 18.005,51€ bruts anuals x 12 pagues.
A. Dades de l’Empresa
- Nom: Autoocupació.
- Sector: Consultoria i formació.
- Activitat: Serveis de suport a la creació d’empreses i a la inserció laboral.
- Nº de treballadors: 50-100
- Adreça: Carrer Vallespir 189-191 Barcelona 08014
- Telèfon: 93 490 88 60
B. Dades de l’Oferta
Plaça vacant: ADMINISTRATIU/VA I ATENCIÓ AL CLIENT
Descripció: Autoocupació és una fundació que ajuda a les persones a desenvolupar-se professionalment i a exercir la seva vocació, mitjançant la creació d’una empresa i/o el treball per compte aliena. El nostre lema és Soc el que vull ser.
Estem buscant un perfil d’administratiu/va i atenció al client per unir-se al nostre Servei de Formació de Barcelona. La persona seleccionada serà responsable de realitzar les trucades de captació de l’alumnat i persones usuàries per promoure els nostres programes formatius de la Fundació.
Tasques:
- Realitzar trucades a potencials alumnes i persones usuàries per oferir-los informació sobre els cursos i programes de formació.
- Identificar les necessitats dels potencials alumnes i persones usuàries i oferir solucions adaptades a cada cas.
- Gestionar la base de dades de contactes i mantenir-la actualitzada.
- Col·laborar amb l’equip de formació per desenvolupar estratègies de captació d’alumnat.
- Fer seguiment dels leads generats i actualitzar el progrés en el CRM.
- Actualització, registre i emmagatzematge d’informació en aplicatius diversos.
- Participar en les reunions de seguiment amb l’equip.
C. Requisits de la persona candidat
Formació: Títol d’FP de Grau Superior o Grau Mig d’atenció al client, ventes o estudis similars.
Experiència: Es valorarà experiència i/o formació específica en tasques administratives, d’atenció al client, ventes i telemàrqueting.
Competències:
- Habilitats comunicatives, comercials i de venta.
- Capacitat per treballar amb objectius i sota pressió.
- Capacitat d’escolta activa i identificació de necessitats.
- Orientació a la persona usuària i client.
- Planificació i organització.
- Comunicació efectiva i empatia.
- Treball en equip, cooperació i resolució de problemes i capacitat d’aprenentatge.
- Gestió de l’estrès, flexibilitat i adaptació al canvi.
- Responsabilitat, ètica i confidencialitat.
- Lingüístiques: Català i castellà (Nivell C1). Bon domini de la gramàtica, puntuació i ortografia.
- Digitals: Coneixements avançats en paquet Office.
Observacions: Busquem un/a professional amb habilitats i competències comunicatives excepcionals, i apassionat/da i motivat/da per l’administració, l’atenció al client i les ventes i telemàrqueting.
La persona seleccionada serà clau en la captació d’alumnat i persones usuàries per als nostres programes formatius, i s’incorporarà a un equip amb molta empenta disposats a fomentar l’ocupació i promoure la millora professional de les persones.
Incorporació: Incorporació immediata.
Jornada: Completa, de dilluns a divendres (el divendres es realitza jornada intensiva).
D. Persona de Contacte
- Nom: Cristina Pulido.
- Càrrec: Responsable de selecció.
- Correu electrònic: rrhh@autoocupacio.org