Tècnic/a del programa Acompanyament a la Gent Gran

Coordinadora d’Entitats del Poble Sec

Fins el 18/11/2024


SALARI: Segons escala salarial del Conveni Col·lectiu del Sector del Lleure Educatiu i Sociocultural de Catalunya, grup professional II, Coordinador/a de projectes.

Busquem un/a tècnic/a del programa Acompanyament a la Gent Gran amb experiència per unir-se al nostre equip. La persona seleccionada serà responsable de la planificació, execució i supervisió del programa esmentat i d’altres projectes, assegurant que es compleixin els objectius dins dels terminis i pressupostos establerts. Treballarà de manera col·laborativa amb equips multidisciplinaris, així com amb diferents parts interessades.

Tasques a realitzar

  • Coordinar i gestionar el programa i els projectes assignats des de la seva concepció fins a la seva finalització.
  • Definir i controlar els objectius, terminis i pressupostos dels projectes.
  • Supervisar l’execució de les activitats dels equips de treball i assegurar la distribució òptima de recursos.
  • Gestionar la comunicació entre els membres de l’equip, usuàries i altres parts implicades.
  • Identificar i gestionar possibles riscos del projecte i proposar mesures correctives.
  • Assegurar la correcta implementació de les metodologies de treball (Agile, Scrum, etc.) i eines de gestió de projectes.
  • Elaborar informes periòdics sobre l’estat dels projectes i presentar-ne els resultats.

Requisits

  • Grau o Llicenciatura educació social, pedagogia, treball social o psicologia.
  • Experiència mínima de 2 anys en la gestió i coordinació de projectesen l’àmbit de persones grans.
  • Habilitats de lideratge, organització i capacitat per treballar amb equips diversos.
  • Excel·lents habilitats comunicatives i capacitat per gestionar múltiples parts interessades.
  • Capacitat analítica i resolució de problemes.
  • Nivell alt de català i castellà (parlat i escrit). Valorables coneixements d’anglès.

Compromís

  • Adaptació al canvi.
  • Treball en equip.
  • Organització i planificació.
  • Autonomia i resolució.
  • Comunicació i motivació.
  • Atenció centrada en la persona.

Què oferim

  • Un entorn de treball dinàmic i col·laboratiu.
  • Jornada laboral de 30 hores setmanals de dilluns a divendres, matins de 9 h a 14 h i dues tardes a convenir (2,5 + 2,5).
  • Contracte indefinit.
  • Incorporació immediata.

Ubicació:

  • Coordinadora d’Entitats del Poble Sec, carrer Elkano, 24 (Barcelona)
  • Si tens passió per la gestió de projectes i vols formar part d’un equip compromès amb l’excel·lència, ens encantaria conèixer-te.
  • Envia’ns el teu CV i una carta de presentació a secretaria@poblesec.orgabans del dilluns 18 de novembre a les 14 hores.
Ves al contingut