Auxiliar Administratiu/va
FUNDACIO ELS TRES TURONS
Respondre el formulari
Fins el 13/11/2024
SALARI: 1557,95€ bruts mensuals x14 pagues.
Funció a desenvolupar
- Suport administratiu i atenció inicial a la persona atesa, tant a l’Àrea d’administració general com la més específica de suport als serveis assistencials.
Tasques a desenvolupar
- Atenció de la centraleta telefònica general.
- Recepció inicial i atenció a l’usuari, introducció de dades bàsiques al programa d’atenció a usuaris (EKON).
- Suport administratiu als equips dels diferents serveis de la Fundació
- Suport general a la gestió administrativa de l’entitat.
- Control de l’arxiu, compres de material, manteniment de material i equipament de sales, etc….
- Gestió de la correspondència
PERFIL DEL CANDIDAT/A:
Requisits i Competències específiques:
- Titulació Mòdul professional Tècnic en gestió administrativa o FP1 administratiu, Batxillerat o titulació equivalent.
- Es valorarà experiència en entitats sense afany de lucre.
- Es valorarà experiència en comptabilitat i RRHH tot i que d’entrada no serà la tasca principal més centrada en recepció i atenció inicial persones usuàries i un suport administratiu més general a serveis i administració.
- Català i Castellà (escrit i parlat).
- Coneixements informàtics a nivell d’usuari amb solvència per poder desenvolupar-se amb els programes de gestió administrativa, laboral i
Competències genèriques:
- Capacitat d’afrontar problemes i situacions imprevistes i resoldre’ls d’una manera adequada.
- Organització en el treball per tal d’ optimitzar els recursos i desenvolupar les activitats d’una manera eficaç i eficient.
- Compromís i implicació amb la tasca a desenvolupar i amb els valors i missió de la Fundació.
- Capacitat pel treball en grup en el marc d’un equip amb diferents responsabilitats i funcions, per tal d’assolir els objectius comuns. Relacionar-se i comunicar-se amb les persones de l’equip d’una forma adequada i professional.
- Capacitat d’iniciativa i innovació per tal de prendre decisions sobre propostes o accions i plantejar nous elements, idees, o accions de millora dels processos de gestió administrativa i atenció inicial a la persona usuària