Persona tècnica d’administració i gestió econòmica
Xarxa d'Economia Solidària (XES)
Enviar CV a laborl@xes.cat
Fins el 17/11/2024
SALARI: 15.732€ bruts anuals / 1.311€ bruts mensuals x 12 pagues.
Funcions del lloc de treball
- Dur a terme la comptabilitat i les obligacions fiscals de l’entitat.
- Control i seguiment de factures rebudes i emeses.
- Seguiment i control de tresoreria, pagaments i cobraments.
- Control pressupostari i suport en l’elaboració del pressupost.
- Realització de tasques associades a la presentació de pressupostos i justificació econòmica de subvencions o altres fonts de finançament.
- Suport a la gestió de sòcies, la secretara i les diferents àrees de l’entitat en l’elaboració de la informació econòmica o temes administratius, organitzatius i logístics.
- Suport en la gestió laboral: enviament nòmines, obligacions amb la Seguretat Social, etc.
- Suport en la fiscalitat de les xarxes locals.
Requisits de la persona candidata
- Experiència en l’àmbit comptable/fiscal i laboral mínima de 3 anys amb tasques similars.
- Persona organitzada, autònoma, amb iniciativa i capacitat de treball en equip.
- Català parlat i escrit.
- Coneixements de programes de gestió i comptables. Es valorarà especialment Contasol o Odoo.
Es valorarà
- Experiència en gestió administrativa d’entitats cooperatives o sense ànim de lucre.
- Compromís i coneixements en l’àmbit de l’economia solidària i el consum responsable i altres causes de justícia social i/o ambientals.
- Coneixement i experiència en la gestió de subvencions.
- Habilitats socials i comunicatives.
Més informació a https://xes.cat/2024/10/30/oferta-de-feina-tecnic-a-dadministracio-i-gestio-economica/
Procediment de selecció
- Les persones interessades en aquest lloc de treball han d’enviar el seu CV i una carta de motivació a laboral@xes.cat.