Consultor/a en compravenda d’empreses – Reempresa

Autoocupació

Fins el 30/10/2024


SALARI: 20.420,86€ bruts anuals x 12 pagues.

A. Dades de l’empresa

  • Nom: Autoocupació.
  • Sector: Consultoria i formació.
  • Activitat: Serveis de suport a la creació d’empreses i a la inserció laboral.
  • Nº de treballadors: 50-100
  • Adreça: Carrer Vallespir 189-191 Barcelona 08014
  • Telèfon: 93 490 88 60

B. Dades de l’oferta

Plaça vacant: Consultor/a en compravenda d’empreses – Reempresa

  • Sobre Autoocupació:
  • Autoocupació és una fundació que ajuda a les persones a desenvolupar-se professionalment i a exercir la seva vocació, mitjançant la creació/compra d’una empresa i/o el treball per compte aliena.
  • El nostre lema és “Soc el que vull ser”.

Sobre Reempresa:

  • Reempresa és un projecte pioner en la compravenda d’empreses. Amb una metodologia consolidada i el suport d’institucions públiques i privades, Reempresa ofereix assessorament integral tant a persones que volen vendre el seu negoci com a persones que en volen comprar un com alternativa a crear-lo desde zero. Per a més informació, visita la nostra web: www.reempresa.org

Descripció del lloc:

  • Busquem un/a consultor/a en compravenda d’empreses per unir-se al nostre equip a jornada completa. La persona seleccionada serà responsable d’oferir assessorament i suport a les persones usuàries en diferents àmbits del procés de compravenda d’empreses, amb un enfocament especial en petites i mitjanes empreses.

Funcions principals:

  • Assessorament integral en la compravenda d’empreses: acompanyar a les persones usuàries des de la primera fase fins a la finalització de la compravenda. Aquest assessorament inclou l’elaboració de plans de negoci, la viabilitat i valoració d’empreses, la recerca de finançament, l’acompanyament en la negociació o la formalització de l’acord, entre d’altres.
  • Suport i seguiment de convenis de col·laboració: donar suport en la gestió i seguiment dels convenis de col·laboració amb entitats públiques i privades. Això inclou monitoritzar l’execució de les activitats i assegurar una col·laboració efectiva per consolidar el programa.
  • Formació a persones usuàries i personal tècnic: impartir formacions tant a persones usuàries com al personal tècnic de Reempresa en temàtiques vinculades a la compravenda d’empreses.

C. Requisits de la persona candidata

Àmbits: Grau en Administració i Direcció d’Empreses (ADE), Economia, Finances o similars.

Experiència: Es valorarà experiència prèvia en assessorament empresarial, consultoria, finances o emprenedoria.

Competències:

  • Personals: Busquem una persona dinàmica, líder, amb ganes d’aprendre, habilitats comunicatives i capacitat per gestionar múltiples projectes de manera organitzada.
  • Lingüístiques: Domini del català i castellà. Es valoraran coneixements d’altres idiomes (com l’anglès).
  • Digitals: Coneixements avançats en paquet Office.

Observacions:

  • Incorporació a un projecte pioner i consolidat a Catalunya.
  • Bon ambient de treball en un equip dinàmic i compromès.
  • Formació continuada i oportunitats de desenvolupament professional.

Incorporació: Inmediata.

Ubicació del lloc de treball: Barcelona – Possibilitat de teletreball (Híbrid)

D. Persona de contacte

  • Nom: Cristina Pulido
  • Càrrec: Responsable de RRHH
  • Correu electrònic: rrhh@autoocupacio.org
Ves al contingut