Consultor/a en compravenda d’empreses – Reempresa
Autoocupació
Enviar CV a rrhh@autoocupacio.org
Fins el 30/10/2024
SALARI: 20.420,86€ bruts anuals x 12 pagues.
A. Dades de l’empresa
- Nom: Autoocupació.
- Sector: Consultoria i formació.
- Activitat: Serveis de suport a la creació d’empreses i a la inserció laboral.
- Nº de treballadors: 50-100
- Adreça: Carrer Vallespir 189-191 Barcelona 08014
- Telèfon: 93 490 88 60
B. Dades de l’oferta
Plaça vacant: Consultor/a en compravenda d’empreses – Reempresa
- Sobre Autoocupació:
- Autoocupació és una fundació que ajuda a les persones a desenvolupar-se professionalment i a exercir la seva vocació, mitjançant la creació/compra d’una empresa i/o el treball per compte aliena.
- El nostre lema és “Soc el que vull ser”.
Sobre Reempresa:
- Reempresa és un projecte pioner en la compravenda d’empreses. Amb una metodologia consolidada i el suport d’institucions públiques i privades, Reempresa ofereix assessorament integral tant a persones que volen vendre el seu negoci com a persones que en volen comprar un com alternativa a crear-lo desde zero. Per a més informació, visita la nostra web: www.reempresa.org
Descripció del lloc:
- Busquem un/a consultor/a en compravenda d’empreses per unir-se al nostre equip a jornada completa. La persona seleccionada serà responsable d’oferir assessorament i suport a les persones usuàries en diferents àmbits del procés de compravenda d’empreses, amb un enfocament especial en petites i mitjanes empreses.
Funcions principals:
- Assessorament integral en la compravenda d’empreses: acompanyar a les persones usuàries des de la primera fase fins a la finalització de la compravenda. Aquest assessorament inclou l’elaboració de plans de negoci, la viabilitat i valoració d’empreses, la recerca de finançament, l’acompanyament en la negociació o la formalització de l’acord, entre d’altres.
- Suport i seguiment de convenis de col·laboració: donar suport en la gestió i seguiment dels convenis de col·laboració amb entitats públiques i privades. Això inclou monitoritzar l’execució de les activitats i assegurar una col·laboració efectiva per consolidar el programa.
- Formació a persones usuàries i personal tècnic: impartir formacions tant a persones usuàries com al personal tècnic de Reempresa en temàtiques vinculades a la compravenda d’empreses.
C. Requisits de la persona candidata
Àmbits: Grau en Administració i Direcció d’Empreses (ADE), Economia, Finances o similars.
Experiència: Es valorarà experiència prèvia en assessorament empresarial, consultoria, finances o emprenedoria.
Competències:
- Personals: Busquem una persona dinàmica, líder, amb ganes d’aprendre, habilitats comunicatives i capacitat per gestionar múltiples projectes de manera organitzada.
- Lingüístiques: Domini del català i castellà. Es valoraran coneixements d’altres idiomes (com l’anglès).
- Digitals: Coneixements avançats en paquet Office.
Observacions:
- Incorporació a un projecte pioner i consolidat a Catalunya.
- Bon ambient de treball en un equip dinàmic i compromès.
- Formació continuada i oportunitats de desenvolupament professional.
Incorporació: Inmediata.
Ubicació del lloc de treball: Barcelona – Possibilitat de teletreball (Híbrid)
D. Persona de contacte
- Nom: Cristina Pulido
- Càrrec: Responsable de RRHH
- Correu electrònic: rrhh@autoocupacio.org