Responsable àrea jurídica
Fundació Privada Bayt al-Thaqafa
Enviar CV a iris.andre@bayt-al-thaqafa.org
Fins el 31/10/2024
SALARI: De 28.000€ a 29.000€ bruts anuals.
Identificació del lloc de treball
- Posició de coordinació dels programes de l’àrea jurídica de l’entitat: Servei d’estrangeria.
- Protecció Internacional, Violències masclistes, Igualtat de tracte i No Discriminació.
Descripció del lloc de treball
- La Fundació Bayt al-Thaqafa precisa de professionals que vulguin recolzar la missió de l’entitat: acollir, dignificar i defensar els drets de tota persona que arriba al nostre territori cercant novesoportunitats.
- El/la professional contractat s’integrarà a l’equip de l’entitat com a responsable de l’Àrea jurídica.
- Les tasques a realitzar estaran enfocades a la gestió dels dia a dia dels diferents programes que es desenvolupen, així com al acompanyament del equip. Alhora, s’haurà de coordinar amb els diferents professionals i entitats implicades (administració pública i entitats privades del territori), i elaborar i/o supervisar la documentació necessària per al seguiment i justificació dels diferents projectes i subvencions de l’àrea.
- Treballar a la Fundació Bayt al-Thaqafa és una gran oportunitat per a conviure, aprendre icompartir amb la comunitat àrab-musulmana. Conèixer de primera mà la seva història, les seves creences, i la seva cultura és un gran valor afegits que permetrà sens dubte enriquir-se personalment.
- La Fundació Bayt al-Thaqafa està compromesa amb la diversitat i la igualtat d’oportunitats. Per garantir una millor representativitat dins de l’entitat, es valoraran positivament les candidatures de perfils infrarepresentats.
Principals Responsabilitats i Funcions
- 1 Planificació i l’anàlisi estratègic de l’àrea jurídica de l’entitat, en funció dels objectius.
- 2 Consensuar i definir procediments/Protocols amb la Direcció social.
- 3 Promoure una cultura innovadora amb la creació de nous projectes.
- 4 Mesurament de l’impacte de l’àrea a través d’indicadors.
- 5 Gestió i promoció d’aliances i convenis amb entitats externes.
- 6 Definir la visió de l’àrea (cap a on ha de caminar) conjuntament amb la Direcció Social ila Direcció General.
- 7 Realitzar informes sobre polítiques i legislació en matèria de drets humans i drets de les persones estrangeres.
- 8 Vetllar per la bona gestió del Voluntariat de l’àrea.
- 9 Control pressupostari de cada projecte.
- 10 Realitzar el seguiment dels projectes adscrits a l’àrea, tant en termes quantitatius com qualitatius.
- 11 Definir l’estratègia de comunicació de l’àrea conjuntament amb la responsable de comunicació.
- 12 Supervisar i col·laborar en el disseny, seguiment i avaluació de les subvencions de l’àrea.
- 13 Gestionar, motivar i acompanyar l’equip de treballadores de l’àrea (5 persones)
- 14 Acompanyar i liderar en la certificació de qualitat ISO.
- 15 Acompanyar i assessorar a persones beneficiàries als diferents serveis jurídics.
Aptituds, coneixements i competències requerides
- Llicenciatura/Grau en Dret, inscrita com a Advocada Col·legiada exercint o amb possibilitat de realitzar la inscripció de forma immediata.
- Experiència i formació específiques en Estrangeria, en Drets Humans en general i en matèria de violències masclistes.
- Es valorarà la participació a moviments socials, o entitats i col·lectius d’atenció a persones en situació de vulnerabilitat social.
- Nivell avançat d’Ofimàtica.
- Castellà, Català i Anglès.
- Dos anys d’experiència en lloc de treball similar.
- Identificació i afinitat amb els valors de la Fundació Bayt al-Thaqafa.
- Flexibilitat i mobilitat.
- Habilitats de treball en Equip.
- Actituds i habilitats socials i de comunicació.
- Orientació a la qualitat.
Condicions laborals
- Contractació: Indefinit.
- Dedicació: Jornada 38,5h/setmana.
- Distribució horària: Horari de matins i tardes.
- Incorporació: Novembre 2024.