Direcció SAIER 15h setmanals

ABD

Respondre el formulari

Fins el 23/10/2024


SALARI: 883€ bruts mensuals aproximats x 14 pagues.

ABD gestiona el SAIER (servei adreçat a persones Immigrants, Emigrants i Refugiades), el Servei d’interpretació i traducció i el Servei de comunicació i queixes.

L’actual vacant és per cobrir la reducció de jornada de la Direcció d’aquests serveis amb funcions de Direcció Tècnica, de supervisió i seguiment de les Coordinacions dels diferents serveis, de gestió de la qualitat i millora dels processos d’atenció, i  d’interrelació amb els responsables públics del servei.

Funcions:

1) QUALITAT DE SERVEI:

  • Elaborar l’informe de seguiment mensual dels nivells de servei (quantitatiu) i els informes justificatius per la facturació dels serveis.
  • Col·laborar en la supervisió dels objectius quantitatius del servei i en l’assoliment dels nivells de serveis òptims.
  • Col·laborar en el disseny i realització de les avaluacions de la qualitat del servei (auditories, enquestes, etc)
  • Proposar mesures de millora o correctives conjuntament amb l’equip de coordinació i direcció.

2) PLA ANUAL DE FORMACIÓ del servei:

  • Planificar i fer el seguiment de les formacions.
  • Planificació i seguiment de les supervisions.
  • Gestionar la documentació necessària amb ABD.

3) PERSONAL DE L’EQUIP:

  • Supervisar i gestionar els permisos amb el departament de RRHH.
  • Dur el control i arxiu de la documentació.

S’ofereix contracte d’interinitat de 15,5 hores setmanals per cobrir la reducció de jornada per cura de menors.

Horari: de dilluns a divendres, en horari de matins (entre les 9 i 15h), a convenir amb el servei.

Requisits:

  • Titulació universitària de Grau o llicenciatura o diplomatura.
  • Experiència prèvia de 2 anys en treballs i gestió de projectes similars.
  • Perfecte coneixement del català i del castellà a nivell oral i escrit.
  • Capacitat en organització i comandament d’equips.
  • Capacitat i agilitat en la resolució d’incidències.
  • Capacitat de detecció d’àrees de millora.
  • Coneixements sobre el tractament de dades de caràcter personal.
  • Coneixement de la ciutat de Barcelona, l’entorn municipal i administracions publiques.
  • Coneixement en matèria d’estrangeria i fenòmens migratoris
  • Coneixements informàtics d’entorn usuari i habilitats per al seu ús habitual.
Ves al contingut