Tècnic/a prevenció riscos laborals – Barcelona
Respondre el formulari
Fins el 03/10/2024
SALARI: 1.594,22€ bruts mensuals x 14 pagues: 22.319,08€ bruts anuals.
Ubicació Barcelona (Espanya) / Vacants 1
Resum
A Intress busquem un/a Tècnic/a Intermedi de Prevenció de Riscos Laborals, per incorporar-se a l’equip del Departament de PRL de l’entitat, aquesta posició seriosa a la nostra Seu ubicada a la zona de Barcelona.
- La persona seleccionada haurà de proporcionar suport a làrea i donar suport a la persona responsable del departament.
- A més de promoure el treball segur, assegurar la prevenció dels riscos laborals i planificar-ne l’avaluació amb la finalitat d’establir les bases d’un treball segur dins la companyia promovent el desenvolupament normal de l’activitat.
- Busquem una persona especialitzada en psicosociologia, per la qual cosa en particular ha de garantir la salut emocional i mental dels treballadors a l’entorn laboral, a través de la prevenció i la gestió dels riscos psicosocials.
Quines funcions faries?
- Detectar les necessitats per pal·liar o disminuir els possibles accidents laborals.
- Realitzar les avaluacions de riscos laborals dels llocs i llocs de treball per tal d’assegurar de forma preventiva el correcte exercici de l’activitat als centres i serveis que gestiona Intress a la Zona Nord (distribuïts per Catalunya), sent Barcelona la Seu de treball.
- Planificació de l’acció preventiva a desenvolupar en les situacions en què el control o la reducció dels riscos suposa la realització d’activitats addicionals.
- Analitzar les causes derivades daccidents i incidents per tal destablir criteris de millora de cara a possibles successos.
- Impartir formació en matèria de PRL, emergències, evacuacions i mobilitzacions amb la finalitat de conscienciar en tècniques i hàbits de seguretat al lloc de treball.
- Realitzar simulacres d’emergència i fer informes de resultats.
- Atendre les persones responsables dels serveis per resoldre dubtes, acompanyar en la realització daccions preventives i establir criteris comuns per a la implantació de normativa específica en PRL.
- Realitzar les avaluacions de riscos psicosocials i identificar, avaluar i prevenir els riscos psicosocials al lloc de treball.
- Assistència a Comitès de Seguretat i Salut.
- Assistència i preparació de documentació per a organismes oficials CAE i altres.
Què oferim?
- Data d´incorporació: immediata, t´estem esperant!
- Tipus de contracte: indefinit, és una posició estable i volem que et quedis!
- Jornada: 38,5 h setmanals, creiem que és una possibilitat de conciliar millor la vida personal amb la laboral.
- Horari: De dilluns a divendres de 08.00 a 15.00 hi dues tardes que hauràs de triar fins a les 17.30 h.
- 1 dia de teletreball.
- Projecció dins de l’entitat, volem que la persona que incorpori pugui adquirir-ne més coneixement i creixi amb nosaltres.
- Quilometratge en el desplaçament dels serveis.
- Formaràs part d’una entitat dedicada a l’àmbit social, on creiem en la integració de les persones que es troben en situació de vulnerabilitat social.
Requisits
Què esperem de tu?
- És important que sàpigues que el lloc de treball requereix desplaçaments habituals per a la avaluació i seguiment de la PRL als serveis que gestiona Intress per tot Catalunya.
- És imprescindible disposar de carnet de conduir i cotxe propi.
Formació acadèmica necessària:
- CFGS de Prevenció de Riscos Laborals.
Experiència professional necessària:
- 2 anys d’experiència en gestió de prevenció a SPP multicentre o SPA.
- Experiència demostrable en anàlisi d¿enquestes de riscos psicosocials.
- Experiència específica en lavaluació de riscos de centres de treball.
- Experiència en tramitació a Delt@ i gestió de risc durant embaràs.
Coneixements necessaris:
- Riscos psicosocials.
- Gestió d’emergències al centre de treball.
- Idioma català mínim C1.
Altres aspectes a valorar:
- Competències Específiques: Planificació i organització, orientació a persones.
- Es valora lexperiència o coneixement en àmbit de la salut o psicologia.
- Predisposició per visitar els serveis i donar el suport necessari a la direcció dels centres.
- Valorem molt les ganes d’aprendre, de treballar i de generar un bon ambient a Intress!
¿Te puede encajar lo que buscamos? Si crees que esta es tu oferta, si es lo que estabas buscando, no lo pienses más y apuntate, porque queremos que formes parte de Intress.
¡Esta puede ser una buena oportunidad para que crezcas profesionalmente, y que nosotros crezcamos contigo!
Intress se compromete a través de su Política de Gestión de Personas y compromisos adoptados en el III Plan de Igualdad de Intress, en su Eje 2, a gestionar los procesos de selección externa y promoción interna con el compromiso de igualdad de oportunidades entre mujeres y hombres, tanto desde Intress como desde las entidades colaboradoras, que asegurarán la igualdad y dotarán de perspectiva de género a sus procesos selectivos.