Tècnic/a prevenció riscos laborals – Barcelona

Intress

Respondre el formulari

Fins el 03/10/2024


SALARI: 1.594,22€ bruts mensuals x 14 pagues: 22.319,08€ bruts anuals.

Ubicació Barcelona (Espanya) / Vacants 1

Resum

A Intress busquem un/a Tècnic/a Intermedi de Prevenció de Riscos Laborals, per incorporar-se a l’equip del Departament de PRL de l’entitat, aquesta posició seriosa a la nostra Seu ubicada a la zona de Barcelona.

  • La persona seleccionada haurà de proporcionar suport a làrea i donar suport a la persona responsable del departament.
  • A més de promoure el treball segur, assegurar la prevenció dels riscos laborals i planificar-ne l’avaluació amb la finalitat d’establir les bases d’un treball segur dins la companyia promovent el desenvolupament normal de l’activitat.
  • Busquem una persona especialitzada en psicosociologia, per la qual cosa en particular ha de garantir la salut emocional i mental dels treballadors a l’entorn laboral, a través de la prevenció i la gestió dels riscos psicosocials.

Quines funcions faries?

  • Detectar les necessitats per pal·liar o disminuir els possibles accidents laborals.
  • Realitzar les avaluacions de riscos laborals dels llocs i llocs de treball per tal d’assegurar de forma preventiva el correcte exercici de l’activitat als centres i serveis que gestiona Intress a la Zona Nord (distribuïts per Catalunya), sent Barcelona la Seu de treball.
  • Planificació de l’acció preventiva a desenvolupar en les situacions en què el control o la reducció dels riscos suposa la realització d’activitats addicionals.
  • Analitzar les causes derivades daccidents i incidents per tal destablir criteris de millora de cara a possibles successos.
  • Impartir formació en matèria de PRL, emergències, evacuacions i mobilitzacions amb la finalitat de conscienciar en tècniques i hàbits de seguretat al lloc de treball.
  • Realitzar simulacres d’emergència i fer informes de resultats.
  • Atendre les persones responsables dels serveis per resoldre dubtes, acompanyar en la realització daccions preventives i establir criteris comuns per a la implantació de normativa específica en PRL.
  • Realitzar les avaluacions de riscos psicosocials i identificar, avaluar i prevenir els riscos psicosocials al lloc de treball.
  • Assistència a Comitès de Seguretat i Salut.
  • Assistència i preparació de documentació per a organismes oficials CAE i altres.

Què oferim?

  • Data d´incorporació: immediata, t´estem esperant!
  • Tipus de contracte: indefinit, és una posició estable i volem que et quedis!
  • Jornada: 38,5 h setmanals, creiem que és una possibilitat de conciliar millor la vida personal amb la laboral.
  • Horari: De dilluns a divendres de 08.00 a 15.00 hi dues tardes que hauràs de triar fins a les 17.30 h.
  • 1 dia de teletreball.
  • Projecció dins de l’entitat, volem que la persona que incorpori pugui adquirir-ne més coneixement i creixi amb nosaltres.
  • Quilometratge en el desplaçament dels serveis.
  • Formaràs part d’una entitat dedicada a l’àmbit social, on creiem en la integració de les persones que es troben en situació de vulnerabilitat social.

Requisits
Què esperem de tu?

  • És important que sàpigues que el lloc de treball requereix desplaçaments habituals per a la avaluació i seguiment de la PRL als serveis que gestiona Intress per tot Catalunya.
  • És imprescindible disposar de carnet de conduir i cotxe propi.

Formació acadèmica necessària:

  • CFGS de Prevenció de Riscos Laborals.

Experiència professional necessària:

  • 2 anys d’experiència en gestió de prevenció a SPP multicentre o SPA.
  • Experiència demostrable en anàlisi d¿enquestes de riscos psicosocials.
  • Experiència específica en lavaluació de riscos de centres de treball.
  • Experiència en tramitació a Delt@ i gestió de risc durant embaràs.

Coneixements necessaris:

  • Riscos psicosocials.
  • Gestió d’emergències al centre de treball.
  • Idioma català mínim C1.

Altres aspectes a valorar:

  • Competències Específiques: Planificació i organització, orientació a persones.
  • Es valora lexperiència o coneixement en àmbit de la salut o psicologia.
  • Predisposició per visitar els serveis i donar el suport necessari a la direcció dels centres.
  • Valorem molt les ganes d’aprendre, de treballar i de generar un bon ambient a Intress!

¿Te puede encajar lo que buscamos? Si crees que esta es tu oferta, si es lo que estabas buscando, no lo pienses más y apuntate, porque queremos que formes parte de Intress.
¡Esta puede ser una buena oportunidad para que crezcas profesionalmente, y que nosotros crezcamos contigo!

Intress se compromete a través de su Política de Gestión de Personas y compromisos adoptados en el III Plan de Igualdad de Intress, en su Eje 2, a gestionar los procesos de selección externa y promoción interna con el compromiso de igualdad de oportunidades entre mujeres y hombres, tanto desde Intress como desde las entidades colaboradoras, que asegurarán la igualdad y dotarán de perspectiva de género a sus procesos selectivos.

Ves al contingut