Tècnic/a d’administració, secretaria i suport a projectes
Consell de la Joventut de Barcelona
Enviar CV a seleccio@cjb.cat
Respondre el formulari
Fins el 24/09/2024
SALARI: 19.649,73€ bruts anuals x 14 pagues.
Tasques a realitzar:
Administració:
- Suport administratiu a l’equip tècnic i al Secretariat del CJB.
- Gestió de pagaments i cobraments (facturació).
- Gestió i suport en la justificació de subvencions.
- Seguiment comptable i fiscal, en coordinació amb la gestoria i gerència.
Secretaria:
- Atenció al públic i telefònica.
- Gestió de la correspondència, el correu electrònic i l’arxiu.
- Manteniment de la base de dades.
- Gestió del magatzem i del material d’oficina.
Projectes:
- Gestió i suport a projectes del CJB.
- Implicació en la globalitat del projecte del CJB.
Es demana:
- Estudis/coneixement en administració i gestió de la informació.
- Coneixements d’ofimàtica (sobretot en full de càlcul).
- Experiència remunerada o voluntària en la justificació i auditoria de subvencions.
- Disponibilitat i flexibilitat horària.
- Experiència en l’àmbit de l’associacionisme.
- Capacitat d’autonomia, iniciativa i treball en equip.
Es valorarà:
- Edat de 20 a 30 any.
- Coneixements de comptabilitat i gestió econòmica.
- Experiència remunerada o voluntària en la gestió de projectes associatius.
- Coneixement de l’organització de l’administració pública local i serveis juvenils.
- Formació complementària en gestió de projectes o entitats.
S’ofereix:
- Contracte indefinit amb un període de prova de 2 mesos.
- Incorporació immediata en acabar el procés de selecció.
- Jornada de 30 hores setmanals.
- Horari de matins de dilluns a divendres. En ocasions puntuals pot ser fora d’aquest horari i adaptat a les necessitats dels projectes.
Les candidatures (CV i carta de presentació i motivació) s’han de presentar per correu electrònic a l’adreça seleccio@cjb.cat amb l’assumpte “Ref.AdministracióCJB”. També s’ha de respondre el següent formulari. IMPORTANT: No es tindran en compte candidatures que no realitzin els dos passos.