Tècnic/a de Comunicació

Fundació Privada ECOM

Respondre el formulari

Fins el 09/09/2024


SALARI: 19.428,21€ bruts anuals x 14 pagues.

Missió lloc de treball: En dependència de la Responsable de Comunicació, la persona seleccionada s’encarregarà de portar a terme accions de comunicació dels diferents projectes de l’entitat i de cogestionar els diferents canals de comunicació de l’organització.

Funcions:

  • Cogestió de perfils de xarxes socials amb la Responsable d’àrea i anàlisi de mètriques.
  • Participació en la gestió del web corporatiu, generació de continguts web i butlletins.
  • Participació en el disseny, la planificació i l’execució de campanyes comunicatives digitals.
  • Col·laboració en el disseny i l’elaboració de materials corporatius (flyers, tríptics, etc.)
  • Col·laboració en la preparació i el desenvolupament d’actes de l’entitat.
  • Donar suport en accions de premsa i en el seguiment amb mitjans de comunicació.
  • Gestió amb proveïdors externs i gestió i actualització de bases de dades de contactes.

Perfil requerit:

  • Titulació universitària en Comunicació Audiovisual / Comunicació de les Organitzacions / Periodisme / Publicitat i Relacions Públiques.
  • Coneixements de comunicació estratègica i experiència gestionant xarxes socials.
  • Coneixements de Mailchimp, Canva, Metricool, Business Manager, Google Analytics.
  • Nivell alt parlat i escrit de català.
  • Mínim un any d’experiència en funcions similars.

Competències:

  • Treball en equip.
  • Atenció centrada en la persona.
  • Adaptació al canvi i polivalència.
  • Organització, planificació, autonomia i resolució.
  • Capacitat comunicativa i analítica, i creativitat.

Valorarem:

  • Certificat de discapacitat.
  • Coneixement d’eines de disseny gràfic i producció audiovisual (Photoshop, Indesign, Adobe Premiere) i del gestor de continguts (CMS) Drupal.
  • Coneixements o experiència en l’àmbit de la discapacitat i les entitats del tercer sector.

Oferim:

  • Incorporació octubre 2024.
  • Contracte fins el 31 de desembre de 2024 amb possibilitats de continuïtat.
  • Jornada: 35 hores setmanals distribuïdes de dilluns a divendres matins i dues tardes.
  • Possibilitat de fer un dia de treball a distància un cop passat el període d’adaptació.
  • Ubicació: seu ECOM de l’Av. Gran Via de Les Corts Catalanes 562, pral 2a (Barcelona).

Per participar en el procés selectiu cal enviar el CV a recursoshumans@ecom.cat, amb la referència REF. 24_019, abans del 9 de setembre de 2024 a les 15.00 h.

Ves al contingut