Tècnic/a social per la gestió d’habitatge en programes destinats a persones vulnerables
Fundació Mambré
Enviar CV a rbernal@fundaciomambre.org
Fins el 26/08/2024
SALARI: Entre 20.000€ i 25.000€ anual x 14 pagues. Segons conveni d’acció social i vàlua.
L’objectiu de la Fundació Mambré és oferir habitatge unifamiliar o compartit a persones amb autonomia personal i social que continuen en situació de vulnerabilitat i exclusió.
Funcions:
- El tècnic/a caldrà que atengui les demandes d’habitatge i el suport a l’adaptació i convivència actuant com a referent de pis.
- Relació amb les entitats socials derivants. Rebre sol·licituds de les entitats derivants i valorar els casos. Gestionar les altes i baixes en les places dels habitatges optimitzant l’ús de totes les places.
- Donar a conèixer els programes i condicions de l’estada als habitatge a les persones beneficiàries i consensuar l’entrada
- Preparar els contractes de lloguer segons les particularitat de cada persona, programa i habitatge i gestionar la signatura i entrada a l’habitatge
- Acompanyament a les persones llogateres pel compliment de les responsabilitats contractuals
- Controlar la vigència dels contractes dels habitatges gestionats i procedir a les renovacions.
- Gestió de la documentació i informació a través de la base de dades i arxiu de l’entitat
- Atendre les incidències de manteniment i coordinar l’àrea de manteniment la seva resolució
- En habitatge compartits, gestionar conflictes de convivència si escau i vetllar pel correcte manteniment i cura dels habitatge per part de les persones beneficiàries. Vetllar els canvis de titularitat dels subministraments a nom de les persones ateses
- Fer seguiment i control de morositat en coordinació amb l’àrea comptable i plantejar propostes de solució
- Suport en la redacció de projectes i gestió de subvencions
Formació:
- Titulació universitària en l’àmbit del Treball social, Educació Social o altres ciències socials, o en l’àmbit del dret i la gestió immobiliària.
Experiència mínima d’un any en programes d’habitatge social, administració de finques, oficines locals d’habitatge o equivalent.
Domini del català i castellà nivell C1
Domini d’eines informàtiques : paquet office, Excel, bases de dades, anàlisi de dades, Internet i aplicacions
ES VALORARÀ
- Coneixement de la normativa d’arrendaments urbans i dels ajuts i prestacions públiques relacionades amb l’habitatge.
- Coneixements i experiència en administració i gestió econòmica d’entitats/empreses.
- Experiència en entitats sense ànim de lucre i sensibilitat social.
COMPETÈNCIES
- Capacitat d’iniciativa i proactivitat.
- Capacitat d’anàlisi.
- Empatia i escolta activa.
- Caràcter metòdic i organitzat.
- Aptitud per assumir responsabilitats.
- Habilitats en les relacions interpersonals.
- Autoconfiança i autocontrol.
- Adaptabilitat i flexibilitat.
- Tolerància a la frustració i l’estrès.
- Habilitats per a la gestió o mediació de conflictes.
CONDICIONS
- Lloc de treball situat a Barcelona.
- Jornada: 38,5 hores setmanals. Mati i tarda.
- Incorporació al setembre 2024.