Consultor/a de formació i prospecció laboral – Lleida

Autoocupació

Fins el 12/07/2024


SALARI: 20.420,86€ bruts anuals x 12 pagues.

A. Dades de l’Empresa

  • Nom: Autoocupació.
  • Sector: Consultoria i formació.
  • Activitat: Serveis de suport a la creació d’empreses i a la inserció laboral.
  • Nº de treballadors: 50-100.
  • Adreça: Carrer Vallespir 189-191 Barcelona 08014.
  • Telèfon: 93 490 88 60

B. Dades de l’Oferta

Plaça vacant: Consultor/a de formació i prospecció laboral.

Ubicació lloc de treball: Lleida.

Descripció:

  • Autoocupació és una fundació que ajuda a les persones a desenvolupar-se professionalment i a exercir la seva vocació, mitjançant la creació d’una empresa i/o el treball per compte aliena.
  • El nostre lema és Soc el que vull ser.
  • En el marc del procés de creixement de la Fundació, busquem un nou perfil com a Consultor/a de formació i prospecció laboral a Lleida, amb vocació per a créixer en l’àmbit de la formació professional.

Tasques:

  • Captació, informació i selecció d’alumnat.
  • Participar en els processos d’informació, orientació, assessorament, formació, acompanyament i gestió de les persones usuàries del servei en que desenvolupa la seva activitat.
  • Coordinació de les accions formatives presencials, virtuals o en modalitat de teleformació, sota la direcció de la persona responsable del servei.
  • Elaboració, seguiment i avaluació de la planificació acadèmica: calendaris, material, aules i documentació del curs.
  • Seguiment i atenció dels alumnes matriculats des de l’inici de curs i durant tot el desenvolupament del mateix.
  • Coordinació pedagògica amb el professorat i la resta de l’ equip tècnic.
  • Seguiment i acompanyament de l’equip docent i formació del mateix.
  • Impartició de classes i sessions informatives.
  • Validació, introducció i manteniment de la informació en els sistemes i aplicatius corresponents (CRM, GIA, Conforcat, Qbid, Moodle o d’altres).
  • Suport i assistència tècnica a la persona responsable del servei.
  • Recollida d’informació, anàlisi i elaboració de documentació tècnica, presentacions, informes i memòries.
  • Participació en les reunions d’equip per tal de garantir la qualitat del programa.
  • Detectar demandes i necessitats de les empreses, adoptant un rol facilitador per canalitzar solucions i explorar vies de col·laboració conjuntes.
  • Enviar informació actualitzada sobre nous programes, subvencions o altres continguts que puguin generar col·laboracions amb el teixit empresarial del territori.
  • Mantenir la base de dades del teixit empresarial local actualitzada.
  • Gestionar ofertes de treball, intermediant entre les necessitats de les empreses i les persones candidates.
  • Organitzar accions que promoguin l’aproximació de les empreses i les persones en recerca de treball.
  • Coordinar-se amb el servei de formació i orientació i donar suport a la seva tasca per facilitar la inserció laboral de les persones participants als programes de la fundació.
  • Gestionar processos de pràctiques.
  • Gestionar la informació i documentació de les actuacions de prospecció segons els procediments i eines informàtiques de la l’entitat.

C. Requisits de la Persona Candidata

  • Àmbits: Formació universitària en l’àmbit social (Pedagogia, Psicologia, Psicopedagogia o similar).
  • Experiència: Es valorarà experiència i/o formació especialitzada en gestió, planificació, avaluació de la formació i/o orientació professional i en gestió de recursos humans.

Competències:

Transversals:

  • Habilitats comercials i orientació al client.
  • Treball en equip, cooperació i empatia.
  • Planificació i organització.
  • Gestió de l’estrès, del temps i la frustració.
  • Gestió de projectes.
  • Gestió del talent.
  • Pensament crític i estratègic.
  • Lideratge.
  • Resolució de problemes.
  • Habilitats didàctiques.
  • Habilitats comunicatives i parlar en públic.
  • Autonomia i Proactivitat.
  • Flexibilitat, adaptabilitat i innovació.
  • Responsabilitat.

Lingüístiques: Català i castellà (Nivell C1).

Digitals: Coneixements avançats en paquet Office.

Observacions: Incorporació a un equip dinàmic, en creixement, amb molta empenta i apassionat per ajudar les persones a ser el que volen ser. Busquem un/a professional amb ganes d’aprendre i amb interès pel món de la formació i la prospecció laboral.

Incorporació: Setembre.

D. Persona de Contacte

  • Nom: Cristina Pulido
  • Càrrec: Responsable de RRHH
  • Correu electrònic: rrhh@autoocupacio.org
Ves al contingut