Administrativa – Servei atenció a víctimes de tràfic (borsa suplències)
SURT.FUNDACIÓ DE DONES. FUNDACIÓ PRIVADA
Enviar CV a cv@surt.org
Fins el 12/07/2024
SALARI: De 15.000€ a 19.000€ bruts anuals.
Es precisa una persona organitzada i amb alta sensibilització en perspectiva de gènere i violències masclistes per atendre a les dones víctimes de tràfic de persones. La persona contractada, sota la supervisió de la coordinadora del servei, s’encarregarà de l’acollida i la gestió de l’agenda dels professionals involucrats, entre d’altres tasques administratives.
Funcions del lloc de treball
- Registre i tractament de dades (qualitatives i quantitatives).
- Participar a les reunions i actuacions de l’equip.
- Gestió del correu.
- Gestió de l’agenda de les professionals de l’equip tècnic.
- Garantir una bona acollida al Servei. L’administrativa és el primer contacte amb les persones que acudeixen al servei (via presencial o telefònica): donar informació sobre el Servei identificar una primera demanda, donar cita per la primera sessió o derivar a altres serveis.
- Suport a la gestió i resolució d’incidències i requeriments de l’administració del servei.
Requisits
- Títol acadèmic en batxillerat superior, formació de grau superior o equivalent.
- Nivell B1 d’anglès.
- Certificats de formació en ofimàtica.
- Recomanable sensibilització al gènere i les violències masclistes.
Competències
- Gestió del temps.
- Coordinació i treball en equip.
- Capacitat d’organització i planificació.
- Capacitat de gestió documental, arxiu i registre.
Oferim
- Jornada laboral complerta o mitja jornada (dues posicions diferents) depenent de la demanda de suplència.
Com inscriure´t
- Si estàs interessat/da en aquesta oportunitat professional i t’agradaria unir-te el nostre equip de SURT, envia’ns el teu Currículum actualitzat (CV) a: cv@surt.org amb la referència “Administrativa – Servei atenció a víctimes de tràfic”