Dinamització de continguts digitals
Enviar CV a rrhh.crab@gmail.com
Fins el 19/05/2024
SALARI: Entre 17.000€ i 20.000€ bruts anuals.
Aprenem Autisme som una entitat de referència a Catalunya dedicada a l’acompanyament i la defensa de drets de persones amb autisme i les seves famílies. Fomentem la transformació social amb l’objectiu de canviar la mirada entorn la neurodiversitat, per promoure un entorn inclusiu, respectuós i empàtic.
Treballem en xarxa amb diverses entitats, institucions i centres educatius per garantir la implicació comunitària com un agent clau en la promoció de la inclusió, la diversitat i la cohesió social. Així mateix, en el sí d’Aprenem Autisme, també treballem en equip – persones amb autisme, famílies, professionals i Junta – per aconseguir una organització efectiva, àgil i flexible, que ens permeti tenir un major impacte social.
L’evolució de l’entitat demana incorporar una persona amb experiència de més de 2 anys en dinamització de comunitats digitals per incorporar-se a un equip dinàmic, compromès i amb vocació de transformació social.
Coneix-nos en detall a aprenemautisme.org | Instagram | Twitter | Facebook | Linkedin
DEFINICIÓ DEL LLOC DE TREBALL
- Manteniment de xarxes socials de l’entitat.
- Creació de materials de comunicació (gràfica, vídeo, continguts)
- Elaboració i gestió d’enviaments massius.
- Creació de calendaris editorials i de continguts.
- Creació d’informes d’indicadors i valoracions de millora.
- Gestió de bases de dades.
- Gestió de publicitat en xarxes socials.
- Dinamització de comunitats, equips, xarxes d’entitats.
- Implementació d’estratègies de comunicació digital.
- Implementació del pla de comunicació de l’entitat.
- Relació amb organitzacions aliades.
- Gestió de proveïdors externs.
- Assistència i cobertura dels esdeveniments de l’entitat.
- Elaboració, seguiment i avaluació de la planificació de les activitats.
ES VALORARÀ CONEIXEMENTS EN:
- Coordinació de projectes i materials de comunicació.
- Relació amb clientela i organitzacions aliades.
- Dinamització de comunitats, equips, xarxes d’entitats.
CONEIXEMENTS IMPRESCINDIBLES EN PROFUNDITAT
- Funcionament i actualitzacions de xarxes socials (Facebook, Instagram, Twitter i LinkedIn imprescindible. TikTok i Twitch recomanable)
- Eines de producció de materials (InVideo, Canva, …)
- Eines de seguiment d’indicadors de xarxes socials.
- Plataformes de publicitat de les diverses xarxes socials.
- Coordinació de materials de comunicació (textos, vídeo, gràfiques, fotos…)
- Redacció de continguts.
- Eines de cotreball (documents, videotrucades, calendaris, correu electrònic…)
- Eines de gestió de projectes i dades (CRM, Excel, Trello…)
- Elaboració i implementació d’estratègies de comunicació digital.
PERFIL NECESSARI
- EXPERIÈNCIA. Superior a 2 anys en manteniment de xarxes professionals.
- Motivació i sensibilitat entorn a innovació digital, tecnologia, món social, cooperació, economia social i solidària.
- FORMACIÓ. Preferiblement relacionada amb la comunicació digital (community manager, comunicació digital, màrqueting, publicitat…)
- IDIOMES. Català recomanable C2, castellà, anglès recomanable nivell mig.
- CARNET DE CONDUIR. Recomanable tipus B
COMPETÈNCIES
- Iniciativa, capacitat de lideratge i autonomia.
- Habilitats relacionals, empatia i de treball en equip.
- Creativitat i capacitat d’aportar idees alineades als objectius.
- Persona organitzada, rigorosa, multitasca i flexible.
- Persona orientada a resultats amb impacte social positiu.
- Vocació d’aprenentatge.
CONDICIONS LABORALS
- Incorporació – juny.
- Jornada laboral per projectes – 30h.
- Tipus de contracte – indefinit.
- Lloc de treball – Seu de l’entitat a Barcelona i teletreball