TÈCNIC/A EN ORIENTACIÓ I INTERMEDIACIÓ LABORAL
Enviar CV a cristina.paredes@sjd.es
Fins el 02/04/2024
SALARI: 20271 €/ bruts anuals x 14 pagues
Descripció de l’oferta
La Fundació de Atenció a la Dependència SJD és una entitat sense ànim de lucre que treballa per atendre a persones en situació de dependència. Actualment necessitem ampliar l’equip i busquem incorporar de forma inmediata a un tècnic/a en orientació i intermediació laboral en torn de matins.
Detall de les funcions del lloc de feina
• Dissenyar metodologies i estratègies amb objectius, continguts i accions concretes, que afavoreixin la inserció laboral de la persona.
• Realitzar entrevistes personalitzades per diagnosticar la situació ocupacional de la persona, i elaborar un pla d’acció, mitjançant un sistema d’indicadors pel diagnòstic.
• Identificar la demanda de la persona (motivació, expectatives, entre d’altres) i valorar l’adequació al servei laboral.
• Detectar carències, necessitats i potencialitats.
• Planificar amb la col·laboració activa de la persona, itineraris d’inserció socio-laboral, formatius, laborals, entre d’altres.
• Implementar les actuacions de inserció i orientació laboral compreses en l’itinerari.
• Dinamitzar i supervisar les activitats segons el programa i la metodologia establertes.
• Elaborar els informes de seguiment i tancament en funció del programa.
• Prospecció laboral amb l’objectiu d’incorporar entitats o usuaris al projecte.
• Crear i mantenir vincles de relació amb empreses i institucions que afavoreixin les relacions de col·laboració a llarg termini.
• Establir mecanismes per garantir la relació de la persona amb els recursos formatius i laborals existents.
• Avaluar els resultats del procés d’inserció i l’impacte de les accions realitzades
• Seguiment del procés i evolució de la persona en el seu itinerari i el nivell d’inserció assolit.
Requisits
- Experiència 1 anys.
- Experiència mínima d’un any amb col·lectius amb dificultats d’inserció socio-laboral i d’especial vulnerabilitat, especialment persones aturades de llarga durada, migrants, i violència masclista.
- Experiència en la redacció d’informes de seguiment i avaluació. • experiència en la en tramitació d’ajuts, certificats i expedients. • es valora formació específica en igualtat de gènere.
- Es valora coneixements i experiència en la gestió d’aplicatius del soc (galileu i gia) i del consorci per la formació contínua de catalunya (conforcat).
- Llicenciatura o enginyeria
- Psicologia, pedagogia, psicopedagogia
- Català (parlat c1 – d.funcional, escrit c1 – d.funcional)
- Espanyol (parlat c1 – d.funcional, escrit c1 – d.funcional)
- Competències / coneixements: capacitat relacional i de comunicació. planificació i organització. autonomia. • orientació a objectius. • resiliència. • treball en equip. • flexibilitat. • capacitats d’aprenentatge.
Condicions del lloc de treball
- Contracte laboral temporal (12 mesos)
- Jornada parcial (30 hores – jornada mensual)
- Salari mensual brut 1440