A Som Connexió cerquem 4 persones per incorporar-se a l’equip d’atenció a les persones consumidores
Enviar CV a administracio@somconnexio.coop
Fins el 24/03/2024
SALARI: Salari inicial de 22.320€ bruts anuals (durant el període de formació), després 23.949€ bruts anuals.
Els llocs de treball s’integren a l’equip d’Atenció i Suport a les persones sòcies i usuàries del servei.
Funció general: Atendre i assessorar les persones que s’adrecen a la cooperativa per trobar resposta a les seves peticions, buscant en tot moment respondre a les seves necessitats. Acompanyar el procés de contractació i provisió dels serveis de banda ampla i mòbil, i atendre la gestió d’incidències de serveis vetllant per l’acompliment dels compromisos de qualitat establerts a la cooperativa.
Tasques:
- Atendre consultes i gestionar incidències de les persones sòcies de la cooperativa a través del telèfon i correu electrònic, amb el suport dels sistemes de gestió propis de la cooperativa
- Atendre la centraleta de guàrdia.
- Tramitar contractacions i provisió de serveis.
- Assistència tècnica de primer i segon nivell. Proporcionar diagnòstic i resolució d’incidències, assegurant que es compleixin els acords de nivell de servei (SLA).
- Establir contacte amb proveïdors i altre personal de TI per a la resolució de problemes.
- Participar de les reunions de coordinació i millora dels serveis.
- I, en general, qualsevol altra tasca de suport tècnic i d’atenció que requereixi la cooperativa en l’àmbit dels serveis.
Requisits:
- Batxillerat o equivalent.
- Català i castellà nivell alt parlat i escrit.
- Experiència prèvia en funcions similars.
- Compartir valors de sostenibilitat, consum responsable i benestar social.
- Poder acudir de forma presencial a les oficines al Prat de Llobregat 2 dies a la setmana (5 dies durant el període de formació)
Experiència:
- En processos de contractació i gestió d’altes de serveis.
- En gestió d’incidències.
- En serveis d’atenció i d’informació (especialment per telèfon i correu electrònic).
- En l’ús de diverses eines ofimàtiques (ERPs, CRMs i aplicacions de treball col·laboratiu per xarxa)
- En l’àmbit del consum conscient i responsable.
Idiomes:
- Català – nivell alt (oral i escrit)
- Castellà – nivell alt (oral i escrit)
Competències:
- Elevada capacitat comunicativa (escolta activa, assertivitat, empatia)
- Ètica i credibilitat.
- Treball en equip (horitzontal)
- Innovació.
- Iniciativa.
- Flexibilitat i adaptació constant al canvi.
- Elevada capacitat d’aprenentatge.
- Gestió de situacions complexes.
- Compromís.
- Polivalència.
Es valorarà:
- Experiència al sector de les telecomunicacions.
- Experiència en call center o atenció telemàtica.
- Gestió d’incidències telemàticament.
Condicions del lloc:
- Contracte indefinit a jornada completa (37,5h/setmana)
- Treball híbrid: 2 dies presencial, 3 dies teletreball (un cop finalitzat el període de formació)
- Horari flexible entre les 9 i les 18h.
- Un cap de setmana i 4 tardes de guàrdia cada tres mesos (retribuïda a part del salari base)
Per participar en el procés de selecció:
- Enviar CV i carta de motivació (és necessari enviar la carta de motivació!) a administracio@somconnexio.coop amb la referència “Oferta laboral Atenció a la Persona Consumidora”.
- Data límit d’enviament: 25 de març de 2024