A Som Connexió cerquem 4 persones per incorporar-se a l’equip d’atenció a les persones consumidores

Som Connexió

Fins el 24/03/2024


SALARI: Salari inicial de 22.320€ bruts anuals (durant el període de formació), després 23.949€ bruts anuals.

Els llocs de treball s’integren a l’equip d’Atenció i Suport a les persones sòcies i usuàries del servei.

Funció general: Atendre i assessorar les persones que s’adrecen a la cooperativa per trobar resposta a les seves peticions, buscant en tot moment respondre a les seves necessitats. Acompanyar el procés de contractació i provisió dels serveis de banda ampla i mòbil, i atendre la gestió d’incidències de serveis vetllant per l’acompliment dels compromisos de qualitat establerts a la cooperativa.

Tasques:

  • Atendre consultes i gestionar incidències de les persones sòcies de la cooperativa a través del telèfon i correu electrònic, amb el suport dels sistemes de gestió propis de la cooperativa
  • Atendre la centraleta de guàrdia.
  • Tramitar contractacions i provisió de serveis.
  • Assistència tècnica de primer i segon nivell. Proporcionar diagnòstic i resolució d’incidències, assegurant que es compleixin els acords de nivell de servei (SLA).
  • Establir contacte amb proveïdors i altre personal de TI per a la resolució de problemes.
  • Participar de les reunions de coordinació i millora dels serveis.
  • I, en general, qualsevol altra tasca de suport tècnic i d’atenció que requereixi la cooperativa en l’àmbit dels serveis.

Requisits:

  • Batxillerat o equivalent.
  • Català i castellà nivell alt parlat i escrit.
  • Experiència prèvia en funcions similars.
  • Compartir valors de sostenibilitat, consum responsable i benestar social.
  • Poder acudir de forma presencial a les oficines al Prat de Llobregat 2 dies a la setmana (5 dies durant el període de formació)

Experiència:

  • En processos de contractació i gestió d’altes de serveis.
  • En gestió d’incidències.
  • En serveis d’atenció i d’informació (especialment per telèfon i correu electrònic).
  • En  l’ús de diverses eines ofimàtiques (ERPs, CRMs i aplicacions de  treball col·laboratiu per xarxa)
  • En l’àmbit del consum conscient i responsable.

Idiomes:

  • Català – nivell alt (oral i escrit)
  • Castellà – nivell alt (oral i escrit)

Competències:

  • Elevada capacitat comunicativa (escolta activa, assertivitat, empatia)
  • Ètica i credibilitat.
  • Treball en equip (horitzontal)
  • Innovació.
  • Iniciativa.
  • Flexibilitat i adaptació constant al canvi.
  • Elevada capacitat d’aprenentatge.
  • Gestió de situacions complexes.
  • Compromís.
  • Polivalència.

Es valorarà:

  • Experiència al sector de les telecomunicacions.
  • Experiència en call center o atenció telemàtica.
  • Gestió d’incidències telemàticament.

Condicions del lloc:

  • Contracte indefinit a jornada completa (37,5h/setmana)
  • Treball híbrid: 2 dies presencial, 3 dies teletreball (un cop finalitzat el període de formació)
  • Horari flexible entre les 9 i les 18h.
  • Un cap de setmana i 4 tardes de guàrdia cada tres mesos (retribuïda a part del salari base)

Per participar en el procés de selecció:

  • Enviar CV i carta de motivació (és necessari enviar la carta de motivació!) a administracio@somconnexio.coop amb la referència “Oferta laboral Atenció a la Persona Consumidora”.
  • Data límit d’enviament: 25 de març de 2024
Ves al contingut