Tècnic/a de suport econòmic – àmbit social

Pere Claver Grup

Fins el 24/03/2024


SALARI: 22.319,08€ bruts anuals.

Pere Claver Grup som una entitat sense ànim de lucre, amb compromís social i vocació de servei públic.
Acompanyem les persones que viuen una situació de vulnerabilitat, des del vincle emocional i amb vocació comunitària, en els àmbits de la salut mental, serveis socials, drets i suports, inclusió laboral i especialitats de salut.
Som un Grup conscient, responsable i sostenible però, sobretot, amb capacitat per continuar prestant serveis de qualitat. Un grup que continua avançant per esdevenir un referent en l’abordatge integral, comunitari i d’alta especialització en salut mental i discapacitat intel·lectual.

Cerquem un/a Tècnic/a de suport econòmic per l’àmbit de Drets i Suports.

A l’Àmbit de Drets i Suports atenem a persones adultes amb diagnòstic de salut mental, discapacitat intel·lectual o gent gran amb deteriorament derivat del procés d’envelliment. Donem suport a l’exercici de la capacitat jurídica, tenint en compte la voluntat i preferències de les persones per garantir els seus drets i fomentar l’autonomia en la presa de decisions. Treballem amb un equip interdisciplinari amb professionals de l’àrea social, jurídica i econòmica.

Les principals funcions a realitzar són:

  • Dur a terme la gestió i control comptable mitjançant el registre i l’anàlisi de dades financeres.
  • Elaborar el pressupost anual i/o estudi econòmic d’ingressos, despeses i rendiments, que permetin analitzar, avaluar, assessorar, planificar i fer el seguiment de la situació econòmica conjuntament amb la persona atesa.
  • Atendre consultes i incidències de les persones ateses.
  • Participar en l’elaboració del Pla de treball individual.
  • Confeccionar els documents fiscals i tributaris presentant-los a l’organisme pertinent.
  • Establir relacions òptimes amb diferents interlocutors econòmics relacionats amb la gestió patrimonial: bancs, entitats financeres, asseguradores, administracions, organismes oficials públics o privats, entre d’altres.
  • Confeccionar tots els documents econòmics necessaris per complir amb les obligacions judicials o notarials derivades de l’exercici de la mesura de suport: rendició de comptes, inventari de béns, informes econòmics, entre d’altres.
  • Dur a terme tasques de gestió i administració econòmiques derivades de les funcions pròpies o d’altres professionals, com per exemple: despeses, desplaçaments, bestretes, entre d’altres.

Requisits:

  • Formació formació professional II o similar en Administració. Es valorarà titulació universitària o equivalent en empresarials o dret.
  • Es valorarà experiència en la gestió de l’economia diària, gestió i administració del patrimoni de persones, administració econòmica en el tercer sector social o entitat de suport a l’exercici de la capacitat jurídica i/o administració i finances.

Competències:

  • Orientació la persona usuària.
  • Comunicació.
  • Treball en equip.
  • Adaptació al canvi/flexibilitat.
  • Aprenentatge continu i motivació per aprendre.
  • Planificació i organització.
  • Capacitat metòdica.
  • Capacitat resolutiva.
  • Vocació social.

Altres requisits:

  • Nivell alt de català i castellà. Coneixements d’ofimàtica a nivell usuari de Word, Excel, Outlook i internet.
  • Es valorarà estudis d’especialització en comptabilitat general i analítica, coneixements del Pla General Comptable i programari per a la comptabilitat, així com coneixements contractuals bancaris, productes financers i assegurances.
  • També es valorarà el coneixement d’altres eines tecnològiques que puguin facilitar la feina diària.

Condicions laborals:

  • Incorporació: Immediata.
  • Tipus de contracte: Indefinit.
  • Categoria laboral: Grup III personal tècnic superior.
  • Jornada: Completa (100%).
  • Horari: Matins de dilluns a dijous de 8h a 15h, divendres de 8h a 14h, i dues tardes de 16h a 18h a convenir amb la Cap. Dos dies de teletreball setmanals quan s’hagi finalitzat l’aprenentatge.
  • Conveni col·lectiu d’aplicació: Acció social amb infants, joves, famílies i d’altres en situació de risc.
  • Altres condicions rellevants: Millora voluntària del conveni amb 1.670h anuals, en comptes de 1.724h.

Beneficis socials:

  • Conciliació de la vida personal, familiar i laboral: Dia festiu el dia de l’aniversari! Així com compromís amb la maternitat i la paternitat -allargant el permís-, dies de lliure disposició escolar, etc.
  • Pla de retribució flexible (assegurança de salut, targeta menjador, escola bressol, targeta transport).
  • Gratificacions per fets vitals (naixement o adopció, i casament o parella de fet).
  • Suport emocional i coaching gratuït.
  • Serveis subvencionats (Institut Dental Pere Claver, Institut d’Al·lèrgia Pere Claver, Activitats Institut Docència, Recerca i Innovació, etc.

A Pere Claver Grup ens comprometem amb la igualtat d’oportunitats, creiem en la diversitat i promovem un ambient inclusiu. Per aquest motiu, valorarem les candidatures rebudes en els nostres processos de selecció per la seva vàlua, independent de l’edat, ètnia o país d’origen, malaltia o discapacitat, religió, orientació sexual, identitat de gènere i/o expressió de gènere.

Ves al contingut