Agent comercial

Autoocupació

Fins el 12/03/2024


SALARI: 20.000€ bruts anuals.

A. Dades de l’Oferta

  • Plaça vacant: Agent comercial.
  • Descripció:
  • Empresa líder en el sector de la formació de prevenció de riscos laborals, cerca un perfil d’agent comercial per unir-se a l’equip.
  • La persona candidata ideal serà aquella a qui li apassionin les vendes, amb habilitats de comunicació i amb un interès en promoure la seguretat i la salut dins l’entorn laboral.

Les funcions principals del lloc de treball seran les següents:

  • Identificar i prospectar activament els clients potencials interessats en cursos de formació de prevenció de riscos laborals.
  • Realitzar presentacions efectives i personalitzades dels programes de formació.
  • Desenvolupar relacions sòlides amb clients potencials, comprenent les necessitats i oferir solucions adaptades.
  • Complir els objectius de vendes establert, tant en termes de volum com d’ingressos.
  • Col·laborar estretament amb l’equip de màrqueting per optimitzar estratègies de generació de leads.
  • Participar en esdeveniments del sector per augmentar la visibilitat de l’empresa.

Ubicació: Les Franqueses del Vallès.

B. Requisits del Candidat

Formació: Grau universitari, cicle formatiu de grau mitjà o superior de comerç, màrqueting, finances o similar.

Experiència: Experiència comprovada en vendes, preferiblement a l’àmbit de la formació o serveis relacionats amb la seguretat laboral.

Idiomes: Catalá i castellà nivell C1.

Ofimàtica: Bons coneixements i domini d’ofimàtica (Microsoft office, navegadors, Outlook i CRM).

Competències transversals:

  • Habilitats de comunicació i negociació.
  • Orientació a resultats.
  • Capacitat per a treballar de manera autònoma.
  • Gestió eficient del cicle complet de vendes.
  • Actitud proactiva i motivació.
  • Gestió de conflictes.
  • Capacitat d’adaptació.
  • Proactivitat.
  • Empatia.

Altres aspectes:

  • Disposar de carnet de conduir i vehicle propi.

Oferim un excel·lent ambient de treball, oportunitats de creixement professional i un paquet salarial competitiu amb atractives comissions (revisables anualment).

Incorporació: Incorporació al mes de març.

Horari i jornada laboral: 30 hores setmanals (ampliable). Horari de treball de 8 a 16:00h. Presencial (en un futur es podrà alternar amb la modalitat presencial-hibrida).

Tipus de contracte: Indefinit.

C. Persona de Contacte

  • Nom: Cristina Pulido
  • Càrrec: Responsable de RRHH
  • Correu electrònic: rrhh@autoocupacio.org
Ves al contingut