Auxiliar administratiu/iva
Autoocupació
Enviar CV a rrhh@autoocupacio.org
Fins el 05/03/2024
SALARI: 18.000€ bruts anuals.
A. Dades de l’Oferta
- Plaça vacant: Auxiliar administratiu/iva.
- Descripció:
- Associació amb seu a Barcelona de caràcter civil, assistencial, educatiu, cultural, esportiu i recreatiu que té com a objectiu contribuir a l’enfortiment de la comunitat asturiana a Barcelona i a les comarques de la seva àrea d’influència, cerca un perfil de d’auxiliar administratiu/iva, amb vocació per a créixer professionalment per a incorporar-se a l’entitat.
Les funcions principals del lloc de treball seran les següents:
- Informació i orientació bàsica sobre temàtiques associatives dels diferents serveis de l’entitat.
- Interlocució presencial, telefònica i per correu electrònic.
- Atenció i suport a les activitats de les entitats usuàries.
- Tasques administratives de l’associació, com la classificació, arxiu i gestió de documents atenent els criteris fixats de gestió documental.
- Gestió de la base de dades, inscripcions i preparació de la documentació.
- Gestió de xarxes socials i continguts de la pàgina web.
B. Requisits del Candidat
- Formació: Cicle formatiu de grau mitjà i/o superior d’Administració o formació equivalent.
- Es valorarà tenir coneixements de comptabilitat bàsica.
- Experiència: Mínim dos anys en gestió administrativa i atenció al client.
- Es valorarà experiència en organitzacions associatives sense ànim de lucre.
- Idiomes: Catalá i castellà parlat i escrit.
- Ofimàtica: Coneixements d’ofimàtica nivell usuari/a (Microsoft office, navegadors i Outlook).
- Es valorarà coneixements de base de dades, CRM i facturació electrònica.
Competències tècniques:
- Comptabilitat.
- Gestió administrativa.
- Gestió de les subvencions.
- Gestió de processos i e-administració.
- Gestió documental i arxiu.
- Ús d’eines i aplicacions bàsiques en l’àmbit digital.
- Assimilació i millora de processos de gestió administrativa.
Competències transversals:
- Orientació a resultats.
- Comunicació i qualitat en el traspàs de informació.
- Planificació i organització.
- Vocació de servei a persones usuàries.
- Capacitat d’aprenentatge.
- Capacitat organitzativa, autonomia i actitud proactiva.
- Coneixements sobre complementació de subvencions.
- Treball en equip.
- Flexibilitat i gestió del canvi.
- Iniciativa.
Incorporació: Incorporació al mes de març.
Horari i jornada laboral: Horari partit. 40 hores setmanals.
Tipus de contracte: Indefinit.
C. Persona de Contacte
- Nom: Cristina Pulido.
- Càrrec: Responsable de RRHH
- Correu electrònic: rrhh@autoocupacio.org