Adjunt/a responsable comunicació
Enviar CV a rrhh@habitat3.cat
Fins el 10/03/2024
SALARI: En funció de l'experiència aportada.
Estem buscant una persona amb alta qualificació en comunicació per unir-se al nostre equip de la Fundació Hàbitat3, una gestora d’habitatge social impulsada des del tercer sector que treballem amb les Entitats Socials i les Administracions Públiques per garantir el dret a un habitatge digne a les persones en situació de vulnerabilitat. Els nostres fonaments i principis ètics son: empoderament de les persones, respecte a la seva dignitat, voluntat transformadora, transparència i foment de la participació i la responsabilitat.
La persona candidata ha de tenir passió per la causa social i bones habilitats de comunicació per difondre la missió i l’impacte generat per la nostra activitat.
Objectius:
Donar visibilitat al valor de la Fundació, reforçar el seu posicionament i notorietat, culturitzar a la societat i augmentar l’adhesió de patrocinadors i la captació de fons.
Responsabilitats:
- Participar i dur a terme l’estratègia i accions de comunicació per tal d’aconseguir una major visibilitat de la fundació i dels seus projectes i que contribueixi a la captació de fons i d’habitatges.
- Vetllar perquè tots els canals de comunicació transmetin els valors i objectius de la Fundació.
- Crear contingut per a diferents plataformes de comunicació, inclosos mitjans de comunicació, xarxes socials, pàgina web, blog, Newsletter i materials impresos.
- Coordinar esdeveniments i campanyes per augmentar la consciència pública i l’adhesió a la missió de la fundació.
- Mantenir relacions efectives amb mitjans de comunicació, socis i altres parts interessades.
- Publicar a les xarxes socials i blog de la fundació, mantenir actualitzada la pàgina web i editar i enviar la Newsletter.
Experiència laboral i coneixements:
- Estudis en àmbits relacionats amb la comunicació i/o periodisme.
- Experiència prèvia en comunicació.
- Coneixement de les estratègies de comunicació per a organitzacions socials.
- Competència en la redacció edició i creació de contingut audiovisual.
- Coneixement i experiència en xarxes socials.
- Experiència en la redacció de notes de premsa i relacions amb els mitjans de comunicació.
- Experiència en la utilització d’eines de gestió de pàgines web.
- Gestió de bases de dades de contactes i e-mail màrqueting.
- Coneixement pràctic de les tendències actuals en comunicació digital.
- Nivell avançat de Català i castellà.
També es valoraran:
- Experiència en una organització sense ànim de lucre o entorn similar.
- Bon nivell d’anglès, altres idiomes.
Competències clau:
- Compromís amb la missió social de la fundació.
- Excel·lents habilitats de comunicació verbal i escrita.
- Orientació a resultats i capacitat per gestionar múltiples projectes simultàniament.
- Capacitat per treballar de manera col·laborativa amb altres departaments i amb comunitats diverses.
- Creativitat i innovació en estratègies de comunicació.
- Capacitat relacional i d’escolta.
- Visió sistèmica i capacitat d’anàlisi.
- Resolució de problemes i presa de decisions.
- Capacitat organització i priorització.
Oferim:
- Oportunitat de contribuir a la transformació social i generar un impacte positiu.
- Desenvolupament professional i formació en l’àmbit social.
- Bon ambient de treball en una fundació dinàmica i compromesa amb la seva missió que creix cada any a bon ritme.
- Horari de 38,5 hores setmanals, flexible i amb possibilitat de teletreball parcial.
- Contracte indefinit.
Com respondre a l’oferta:
Fes-nos arribar el teu currículum i una carta de presentació explicant què pots aportar a l’equip de la Fundació Hàbitat3 a rrhh@habitat3.cat. Assegura’t d’escriure en l’assumpte del teu correu electrònic “ADJUNT/A RESPONSABLE COMUNICACIÓ”
Es garanteix la màxima confidencialitat, segons la normativa aplicable de protecció de dades de caràcter personal.
Barcelona, 16 de febrer de 2024