Administrador/a casa de colònies a Calafell (Vacant estable, jornada complerta, entorn rural)

Fundació Pere Tarrés

Respondre el formulari

Fins el 23/01/2024


SALARI: No especificat.

Ubicació Calafell (Espanya) / Vacants 1

Resum

T’agradaria treballar en un entorn de natura amb infants família? La Fundació Pere Tarrés t’ofereix la possibilitat de formar part de la nostra gran família en un projecte del Servei de Colònies de Vacances.
Cerquem un/a administrador/a per una de les nostres cases de colònies a Calafell.

Si ets una persona amb entusiasme per la gestió, amb ganes de fer un canvi positiu en la teva trajectòria professional i contribuir al benestar dels altres, aquesta és la teva oportunitat.

Què t’oferim?

  • Estabilitat laboral: La posició és indefinida i a jornada completa a 37,5 hores setmanals! A diferència d’altres cases de colònies que només tenen activitat els mesos d’estiu, Artur Martorell presta servei tot l’any.
  • Flexibilitat horària: el teu horari es podrà adaptar a les teves necessitats però també a les necessitats de la casa en funció de l’ocupabilitat d’aquesta.
  • Entorn dinàmic i de natura: la casa està situada a la part alta del poble i està envoltada de vinyes.
  • També queda molt a prop de la platja!

Vols saber una mica més de la casa de colònies Artur Martorell? Fes clic a l’enllaç
https://www.peretarres.org/cases-colonies-albergs/cases-colonies-albergs-catalunya-balears/casescolonies-albergs-catalunya/casa-de-colonies-artur-martorell-calafell-tarragona 

Quines seran les teves principals responsabilitats?

  • Gestió d’Equips: Coordina i motiva un equip divers amb tasques com la confecció d’horaris, planificació i assignació de tasques.
  • Gestió de Proveïdors: Desenvolupa les teves habilitats en la gestió de proveïdors, enviant comandes, informant d’incidències i supervisant el control d’estocs.
  • Gestió de Manteniment: Coordinació eficient de les tasques del personal de manteniment vetllant pel bon estat de les instal·lacions.
  • Gestió Econòmica: Realitza factures, tancaments mensuals i controla la caixa per assegurar la sostenibilitat financera.
  • Gestió de Clients: Manté relacions amb els clients i grups, assegurant una experiència positiva i fomentant la fidelització.
  • Tasques de Suport: Col·labora amb les àrees d’alberg com neteja i cuina, assegurant que totes les activitats funcionin harmoniosament.
  • Garantia Normativa: Assegurar que l’alberg compleix amb totes les normatives educatives, sanitàries i mediambientals per superar amb èxit les inspeccions.

Requisits

  • Experiència Prèvia: Experiència demostrable en tasques similars, destacant les teves habilitats de gestió i lideratge.
  • Carnet de Conduir i Vehicle Propi: Essencial per a la mobilitat i la gestió eficient de les responsabilitats.
  • Valorable Experiència en Manteniment i Cuina: Un plus que serà apreciat, ja que reflecteix la versatilitat i adaptabilitat del candidat.
Ves al contingut