Tècnic d’Administració
Enviar CV a seleccio@plataforma-llengua.cat
Fins el 31/01/2024
SALARI: 22.000 € bruts anuals.
Plataforma per la Llengua és l’ONG del català. Una entitat dinàmica i en constant evolució, que des de fa 30 anys treballa per promoure el català com a eina de cohesió social als diferents territoris de parla catalana i en diversos àmbits.
Plataforma per la Llengua obre convocatòria de selecció per cobrir una plaça de tècnic d’Administració.
Perfil
- Experiència en gestió administrativa, justificació de subvencions públiques.
- Estudis o formació de secretaria o de gestió administrativa.
- Informàtica: domini complet de les eines informàtiques i en especial del Paquet Office.
- Català escrit i parlat (plena capacitat de redacció, nivell C).
- Persona dinàmica i enèrgica.
- Capacitat de treball en equip i amb una clara orientació al client.
- Iniciativa i capacitat de treballar de manera autònoma.
- Adaptabilitat i polivalència.
- Capacitat de comunicació.
- Responsabilitat i disposició a l’aprenentatge.
- Bon desenvolupament de treball sistemàtic i capacitat d’organització.
- Motivació per a la defensa de la llengua catalana.
Es valorarà
- Coneixements del món associatiu i/o formació específica en el tercer sector.
- Experiència en la gestió de subvencions.
- Experiència en lloc de feina similars.
- Nivell d’anglès C1.
Tasques
- Gestió de l’oficina.
- Gestió de les subvencions públiques.
- Control i previsió de material d’oficina necessari.
- Redacció de cartes, preparació i enviaments.
- Atenció telefònica i emissió de trucades.
- Responsable del bon ús i manteniment de l’ordre dels locals de la seu nacional.
- Coordinar i assegurar la distribució de materials i encàrrecs de les àrees amb el proveïdor de magatzem i logística.
- Organitzar i arxivar la documentació física d’Administració.
- Classificació de trameses d’entrades i sortides institucionals de l’entitat.
- Gestió de la correspondència i de les relacions institucionals. Preparar cartes i enviaments a contactes i entitats.
- Responsable de l’ordre i bon ús del material d’oficina (consumibles d’ús diari).
- Control, manteniment de l’ordre i actualització de l’inventari del material imprès (tríptics, publicacions, adhesius…).
- Donar suport a les altres àrees en els aspectes administratius.
- Actualització de l’agenda general de l’entitat (calendari compartit).
- Assegurar i optimitzar que es disposa dels recursos necessaris logísticament (telefonia, subministraments de llarga durada…).
S’ofereix:
- Treball en un entorn dinàmic.
- Jornada laboral: 40 h a la setmana.
- Contracte indefinit.
- Incorporació immediata.
- En funció de l’experiència i coneixements de la candidatura, es podrà valorar el reajustament d’algunes de les tasques assignades.
Si hi esteu interessats, feu-nos arribar el vostre currículum vitae i una carta de presentació explicant la idoneïtat per cobrir la plaça convocada, a seleccio@plataforma-llengua.cat indicant a l’assumpte “tècnic d’Administració”. Ens posarem en contacte amb tu si ets un dels seleccionats.