Administratiu/va de Gestió Econòmica (Baixa IT)
Fundació Pere Tarrés
Respondre el formulari
Fins el 11/12/2023
SALARI: No especificat.
Ubicació Barcelona (Espanya) / Vacants 1
Resum
Des de a la Fundació Pere Tarrés cerquem un/a administratiu/va per portar la gestió econòmica dels projectes de l’àrea de Petita Infància per fer una substitució d’una baixa IT.
Principals tasques:
- Portar la facturació d’Escoles Bressol i serveis de Petita Infància.
- Gestionar, fer el seguiment i la reclamació de deutors.
- Seguiment i control pressupostari i desviacions.
- Anàlisi econòmic fent el seguiment dels pressupostos i les desviacions.
- Arxiu documental.
- Codificar ingressos i despeses de les escoles bressol.
- Gestionar els rebuts.
- Gestionar els documents administratius per concursos i serveis.
- Estudis econòmics de la viabilitat econòmica dels projectes (Licitacions)
- Donar suport administratiu en altres projectes o tasques de l’àrea.
Qué oferim?
- Contracte d’Interinitat lligat a una baixa mèdica de llarga durada.
- Jornada completa – 37,5 h/setmanals.
- Horari: entrada flexible entre les 8h-10h i sortida flexible entre les 17h-19h amb una hora per dinar.
- Divendres jornada intensiva de 8-14:30h. Possibilitat de fer una segona tarda lliure.
- Possibilitat de treball remot.
- Lloc de treball: Barcelona – Les Corts.
- Incorporació: Immediata.
Requisits
- Formació en l’àmbit administratiu.
- Experiència prèvia desenvolupant tasques de gestió econòmica.
- Domini del Paquet Office, sobre tot Excel.
- Català escrit i parlat correctament.