Director/a operatiu/va d’alberg a la Fundació catalana de l’esplai

Fundació Catalana de l'Esplai

Respondre el formulari

Fins el 30/11/2023


SALARI: 39.000 € bruts anuals.

Des de la Fundació Catalana de l’Esplai, estem cercant un/a Director/a d’operacions de l’Alberg amb l’objectiu principal gestionar eficientment l’alberg, liderar l’equip i promoure la satisfacció dels clients, així com mantenir les instal·lacions, assegurar la seguretat i fomentar pràctiques sostenibles, contribuint a la missió de la Fundació.

Responsabilitats i funcions principals:

  • Gestió integral de l’alberg, assegurant-ne el funcionament eficient i la satisfacció dels hostes.
  • Supervisió de l’equip de treball, incloent la formació i la motivació del personal.
  • Desenvolupament i implementació d’estratègies comercials per a l’augment de les reserves i les vendes.
  • Coordinació de les operacions diàries, incloent recepció, neteja, manteniment i serveis d’hostaleria.
  • Manteniment de relacions positives amb els hostes i resolució d’incidències.
  • Planificació d’activitats i esdeveniments per millorar l’experiència dels hostes.
  • Assegurar el compliment de les normatives i els estàndards de qualitat i seguretat.
  • Gestió administrativa i financera de l’alberg, incloent la facturació i el control de costos.
  • Gestió integral de l’alberg, assegurant-ne el funcionament eficient i la satisfacció dels hostes.
  • Supervisió de l’equip de treball, incloent la formació i la motivació del personal.
  • Desenvolupament i implementació d’estratègies comercials per a l’augment de les reserves i les vendes.
  • Coordinació de les operacions diàries, incloent recepció, neteja, manteniment i serveis d’hostaleria.
  • Manteniment de relacions positives amb els hostes i resolució d’incidències.
  • Planificació d’activitats i esdeveniments per millorar l’experiència dels hostes.
  • Assegurar el compliment de les normatives i els estàndards de qualitat i seguretat.
  • Gestió administrativa i financera de l’alberg, incloent la facturació i el control de costos.

Requisits:

  • Graduat/da en Turisme.
  • Mínim 3 anys d’experiència prèvia en la gestió d’albergs, hotels o establiments similars.
  • Coneixement i experiència en tasques comercials i de màrqueting.
  • Molt valorable coneixement i experiència a l’àmbit social.
  • Habilitats de lideratge i gestió d’equips.
  • Capacitat per treballar en un entorn dinàmic.
  • Excel·lents habilitats de comunicació en català, castellà i anglès. Es valorarà altres idiomes.
  • Orientació al client i habilitats per a la resolució de problemes.

Condicions laborals: 

  • Localització: El Prat de Llobregat.
  • Jornada i horari: 37,5/setmana, amb flexibilitat horària per treballar caps de setmana i festius.
  • Tipus de contracte: Indefinit.
  • Categoria: Cap de departament.
  • Data incorporació: immediata.
Ves al contingut