Consultor/a laboral
Enviar CV a rrhh@autoocupacio.org
Fins el 18/10/2023
SALARI: 21.500 € bruts anuals.
A. Dades de l’Empresa
- Nom: Agencia de la microempresa SLL
- Sector: Consultoria
- Activitat: Assessorament empresarial i gestió laboral d’empreses.
- Nº de treballadors: 8-10
- Adreça: Carrer Vallespir 189-191 Barcelona 08014
- Telèfon: 93 490 88 60
B. Dades de l’Oferta
- Plaça vacant: Consultor/a laboral.
- Descripció: Som una gestoria especialitzada en persones emprenedores, autònomes, microempreses i start-ups i cerquem un/a professional per incorporar-se a l’equip per realitzar tasques pròpies del departament laboral, tals com la introducció de dades, la gestió documental i/o els tràmits a les administracions publiques.
Descripció del lloc de treball / Funcions
- Assessorament laboral a empreses.
- Altes, baixes i moviments d’ afiliació i contractes.
- Realització i enviament de nòmines.
- Gestió de venciments i elaboració de contractes, pròrrogues i altres escrits.
- Elaboració de quitances i extincions contractuals per diferents motius.
- Gestió d’IT’s i altres permisos (Tramitació de parts en Seguretat Social i Delt@).
- Registre de contractes a través de contrat@.
- Elaboració d’escrits per a diferents organismes públics (INEM, seguretat social, etc).
- Validació, introducció i manteniment de la informació en els sistemes i aplicatius corresponents.
- Suport i assistència tècnica a la persona responsable del servei.
- Recollida d’informació, anàlisi i elaboració de documentació tècnica, presentacions, informes i memòries.
- Participació en les reunions d’equip per tal de garantir la qualitat del programa.
C. Requisits de la persona candidata
- Àmbits: Estudis universitàries de Relacions Laborals o Grau Superior o Mig de l’àrea laboral. Es valorarà formació complementaria especialitzada en administració de personal i/o de recursos humans.
- Experiència: Es valorarà experiència i/o formació específica en activitats d’assessorament empresarial i gestió laboral d’empreses.
Competències transversals
- Orientació a la persona i atenció a l’usuari i client.
- Habilitats comercials i negociadores.
- Gestió de l’estrès, frustració i temps.
- Habilitats comunicatives, empatia i escolta activa.
- Flexibilitat i adaptació al canvi.
- Planificació i organització.
- Coaching (assessorament i orientació).
- Responsabilitat.
- Empatia.
- Treball en equip i cooperació.
Competències lingüístiques
- Català i castellà (Nivell C1).
Competències digitals
- Coneixement del programa informàtic de nomines A3.
- Coneixement del funcionament dels explicatius telemàtics dels organismes oficials, Sistema Red de la seguretat social, contrat@ i certific@2 i CONTA.
- Coneixements avançats en paquet Office.
Busquem amb una persona amb ganes d’aprendre i amb interès pel món de les relacions laboral i en l’assessorament integral d’empreses. La persona candidata s’incorporarà a un equip que aposta pel coneixement i l’optimització de processos. S’ofereix l’oportunitat de realitzar un itinerari de formació interna i de creixement professional.
Observacions: Busquem un/a professional amb ganes d’aprendre i amb interès pel món de la gestió laboral, una persona dinàmica i amb ganes d’ampliar el seus coneixements.
Es valorarà que la persona candidata posseeixi estudis de Formació professional o universitaris relacionat amb relacions laborals o dret, i tingui mínim un any d’experiència en tasques d’assessorament laboral.
Requisit: Persona dinàmica amb ganes d’ampliar el seu coneixement, bon domini de les noves tecnologies.
D. Persona de Contacte
- Nom: Cristina Pulido
- Càrrec: Responsable de RRHH
- Correu electrònic: rrhh@autoocupacio.org