Secretaria acadèmica dels cicles formatius en arts del circ

ASSOCIACIÓ DE CIRC ROGELIO RIVEL

Fins el 04/10/2023


SALARI: 1.200€/mes bruts x 12 pagues. Jornada laboral de 25h.

Condicions

  • Jornada: 25h/setmana.
  • Horari: De dilluns a divendres de 8:30h a 13:30h.
  • Contracte temporal de 6 mesos amb possibilitats de convertir-se en indefinit.
  • Incorporació immediata.

Funcions del lloc de treball

  • Serveis generals: Atenció telefònica, porta, calefacció, comandes de material, tasques puntuals que demani l’equip, impressió i enviament d’horaris, comunicacions amb la mútua d’assegurances …..
  • Gestió de correus electrònics.
  • Seguiment administratiu de les Proves d’accés.
  • Enllaç amb el Departament d’Educació I Consorci de Barcelona.
  • Seguiment administratiu de l’alumnat (llistats, avaluació, RALC).
  • Seguiment administratiu de la FCT (sota coordinació de la tutora de pràctiques).
  • Elaboració dels fulls d’avaluació i títols (informals i formals amb l’RTA)
  • Redacció de la Memòria i el PGA (sota coordinació de la Direcció)
  • Elaboració de les Dades Anuals i altres informacions demandades pel Departament d’Educació.
  • Suport a l’alumnat per l’homologació de títols estrangers.
  • Seguiment pagament matrícules.
  • Enviament d’horaris (sota coordinació Claustre)
  • Enllaç amb gestoria per processos de contractació de professorat.

Requisits

  • Iniciativa pròpia i bona capacitat d’organització.
  • Experiència prèvia en l’àmbit de l’administració i l’atenció al públic.
  • Es valorarà experiència en departament administratiu de centres de formació.
  • Perfil polivalent.
  • Excel·lent capacitat de comunicació oral i escrita en català i castellà.
  • Bona capacitat de comunicació oral i escrita en anglès i francès.
  • Nivell mitjà de coneixements informàtics (paquet d’office, eines de google…)

Interessats enviar el currículum a secretaria@escolacircrr.com tot indicant a l’assumpte “CV Secretaria Acadèmica” i el nom del candidat/a, amb data límit dimecres 4 d’octubre.

Ves al contingut